UYGULAMA ÖNERİLERİ #4

Yeni bir yazı ile selamlar herkese. Ben Gamzeli Kız. Bloğuma hoş geldiniz.Umarım güzel ve sağlıklı bir gün geçiyordur sizin için. Hepimiz için her şeyin güzel olmasını diliyorum. Kendi adıma bu sıralar iyi hissediyorum. Sizler nasılsınız? Yorumlarda sohbet edebiliriz. 

Daha önce çok kez yazmış olduğum ve yazmaya devam etmeyi planladığım uygulama önerilerinin yeni yazısı ile beraberiz. Bugün yine farklı alanlarda beğendiğim ve faydalı olduğunu düşündüğüm uygulamaları topladım ve aşağıda detaylıca bir araya topladım.

Eğer paylaştığım uygulamalardan hali hazırda kullanıyor olduğunuz veya kullandığınız uygulama varsa aşağıda benimle kendi düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. Böylelikle yüklemek isteyenlerin de daha çok ön bilgisi olmuş olur. Şimdi daha fazla uzatmadan yazıya geçmek istiyorum. Bu arada daha önce bu konudaki yazıları okumak isterseniz aşağıya linkleri bırakıyorum, göz gezdirebilirsiniz. 😊

Hadi okumaya devam edin 👀


  • SNAPSEED





Snapseed uygulaması, fotoğraf editlerini severler için. Yani fotoğrafını editlemek isteyenlerin kullanabileceği çok güzel bir uygulama. Uygulamanın üreticisi Google'dır. Ve detaylı seçenekleri ile güzel bir fotoğraf düzenleme uygulaması. 


  • INSTASQUARE


Fotoğraflarınızı editlerken güzel bir uygulama arayışına girmiş olabilirsiniz. Ben de çoğu zaman bu tür uygulama arayışlarına giriyor ama tam olarak istediğimi bulamıyorum. Bu uygulama fotoğraflarınızı editlemek için çok uygun.

 



  • ESOUND

İstediğiniz şarkıları kolaylıkla dinleyebiliyorsunuz. Çalma listesi yapmak da ücretsiz. Uygulama tamamı ile ücretsiz ama reklamları kaldırmak için premium özelliği alabiliyorsunuz. 
Genel itibari ile Spotify'a çok benziyor hatta çakması da denilebilir.  Yorumlarına baktığımda da ugulama hakkında kötü yorum neredeyse hiç görmedim. Kulnıcılar tarafından bayağı sevilmiş ve Spotify'ın yerini bile kapmış gibi. 







  • VSCO


İos ve Android için kullanılabilen bir fotoğraf edit uygulamasıdır. Bu uygulama da ücretsiz çok fazla seçenek sunuyor ama bazı özellikleri preimuma dahil. 


Umarım önerdiğim uygulamaları beğenmişsinizdir. Siz kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın ❤

Konu hakkındaki diğer yazılarım: Uygulama Önerileri

Instagram: gamzeli_kiz_blog

Twitter: Gamzelikizblog


8 Yorum

  1. çok teşekkür ederim yaaa iyi oldu saolasın :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bilgiler. Teşekkürler Gamzeli Kız 👏👏👍🤗🌺🤚

    YanıtlaSil
  3. Bu harika yazı için teşekkür ederim, elinize sağlık 🌟 Gerçekten çok güzel olmuş. Size Instagram üzerinden ulaşmaya çalıştım, sanırım mesajım istekler kutusunda kaldı. Olumlu ya da olumsuz dönüşünüzü oradan bekliyorum. Başarılar dilerim. 🎉

    YanıtlaSil
  4. Snapseed kullanmıştım bir ara güzel bir uygulama...Ben de bu sıralar Youcam Perfect kullanıyorum o da güzel:)
    Diger önerilerine de bakacağım canım:)

    YanıtlaSil
  5. INSTASQUARE bi ara kullanıyordum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel öneriler olmuş. Açıkçası ben de bu günlerde bir uygulama peşindeydim. Şimdi yazdıklarını indirdim. Bakalım, nasıl olacak? 💜

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)