UYGULAMA ÖNERİLERİ #2

    Selamlar ben Gamzeli Kız. Bugün sizlerle daha önce yazdığım yazının ikincisini paylaşıyorum. Yine güzel ve işe yarar uygulamaları sizler için derledim. Önceki yazıya ulaşmak için Buraya tıklayabilirsiniz.Umarım beğenirsiniz ve kullanırsınız. Hadi yazımıza geçelim okumaya devam edin 👀

Kısa bir duyuru:Uzun bir süre aktif olamadıktan sonra yeniden buradayım. İnanın sizlere çok güzel yazılar ile geleceğim. Öncelikle şundan bahsetmek istiyorum, burada kendimi biraz kastığımı düşündüm. bu yüzden yazılarımı daha rahat yazacağım. Aktif olamadığım süre içerisinde de kendimi biraz geliştirdiğimi düşünüyorum. Bundan sonraki yazılarımın çoğu bilgi içerikli, eğlence gibi yazılar olacak. Ara ara yorum ve röportaj yazıları da yazacağım. Ayrıca her hata sonu yazdığım Gündem Vakti yazısı da gelecek çünkü yazmam gereken bir sürü olay var. şu an burada bahsetmeyeyim cumartesi konuşuruz. 


 UYGULAMA ÖNERİLERİ 

  • WAMR 
Silinen mesajları bu uygulama sayesinde görebilirsiniz. 
  • SİNEFY
Ücretsiz Netflix filmlerini, dizilerini ve animelerini izleyebilmenizi sağlayan bir uygulama.
  •  NOTİSAVE
Yine önceki uygulamaya benziyor bunda da WhatsApp daki silinen mesajları görebiliyorsunuz.

  • SMART APPLOCK
Uygulamanın asıl amacı telefon hızlandırma, batarya koruyucu, önemsiz kullanılmayan dosyaları silme, uygulamaları şifreleme 
Yorumları iyi yönde.
  • HOUSE PARTY
Arkadaşlarınızla görüntülü konuşabileceğiniz aynı zamanda da uno vb. oyunları oynayabileceğiniz bir uygulama. Evde online bir parti aslında. Bu dönemlerde yapabilirsiniz 😄
  • REMİNİ
Fotoğraf ve videolarınızı netleştirebileceğiniz bir uygulama



Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

7 Yorum

  1. İlgimi en çok Remini ve Sinefy çekti:))) Teşekkürler bu güzel bilgiler için:))) Hoş geldin tekrar:)))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz🙏☺️ Yazarak daha çok tecrübe kazanılıyor ve inanın gelişim daha hızlı ve kolay oluyor ☺️

    YanıtlaSil
  3. bilgiler için tenk yuuu, yaa evet iyi oldu dönmeen :) kasma yaa zaten hoş yazıyorsun ki :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)