DİZİ YORUMU : CHEESE IN THE TRAP / Gamzeli Kız

         Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Beni soracak olursanız çok başım ağrıyor bu hafta çok yoğundum biraz da stresli geçti  😅 Ama dün itibariyle yoğunluğu attım üzerimden bu hafta az yazı paylaştım ama haftaya çok güzel içerikler planlıyorum İnşaallah ❤ Takipte kalın 😃

    Bugünkü yazımıza geçelim , bugün çok sevdiğim dizilerden biri olan Cheese İn The Trap 'i sizlere tanıtmak  ve yorumlamak istedim. Hemen yazıya geçelim isterseniz, okumaya devam edin 👀

CHEESE IN THE TRAP 


Yayın tarihi : 4 Mart 2016

Bölüm Sayısı : 16 

Sezon Sayısı : 1

Türler : Romantik , Dram 

Oyuncular: Kim Go-Eun , Seo Kang-Joon, Park Hae-Jin


 DİZİNİN    KONUSU

Üniversite öğrencisi Hong-Seol ve okulun popüler soğuk öğrencisi  Yoo-Jung arasında geçen olayları ve arasındaki hassas ilişki konu alınıyor. 
Hong-Seol ailesini geçindirmek için Part-Time işte çalışmaktadır. Aynı zamanda okul masraflarını ödemek zorundadır. Bir ayndan işe bir yandan okula gidip hem hayatını düzeltmeyi hem de ailesine yardımcı olmaya çalışıyordur.
Yoo Jung okulun zengin ve popüler çocuğu çok soğuktur ve Hong Seol'e garip davranıyordur. Zaman geçtikçe arasındaki buzlar erimeye başlar.






DİZİ YORUMU

Öncelikle çok sevdiğim bir oyuncu Kim Go Eun oynuyor dizide çok sempatik ve çok güzel bir kız, Oynadığı diğer dizileri de severek izlemiştim. Diziyi izlerken ilk başta hiç anlam verememiştim Yoo Jung'ı da hiç sevmemiştim. Çok garip davranıyordu, dizi deki favori karakterlerim Hong Seol'un yakın arkadaşlarıydı , aralarındaki ilişki çok güzeldi bence  😅  
Hong Seol'un duruşunu ve azmini çok sevdim hem ailesine yardım ediyor hem de okumak için çok uğraşıyor aşırı güzel, Ailesi ile olan duygusal sahnesi beni çok üzmüştü . O onlar için çalışırken onların ona değer vermemesi çok kötüydü. 
2. erkek olarak giren serseri tipli Baek , o da çok sevdiğim karakterlerden biri idi ne kadar yüzü gülmese de arkadaşlıkları çok güzeldi. Piyano dahisi çıkması çok güzel bir detaydı kesinlikle.
Baek In Ha 'da bu dizide ne kadar sevmesem de diğer dizileri çok güzel. Bu kız saçlarını kısaltınca ya da uzatınca sanki bambaşka biri oluyormuş gibi geliyor bana.
Şunu mutlaka eklemeliyim finali hiç beğenmedim sanki hemen bitirmek için bitirmişler gibi finali biraz daha güzel yapabilirlerdi.Çok bir şey  Ama genel olarak sevdiğim bir diziydi. Youtube da türkçe alt yazılı bulunuyor.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

İNSTAGRAM: Tıklayarak ulaşabilirsiniz.

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

21 Yorum

  1. Katılıyorum 2. erkek daha iyidi bence de. Devamı gelebilecek bir son bırakmışlar bence ama dizi güzeldi. Yorumun için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde izlemiştim. Kızı çok seviyorum ben zaten, iyi oyuncu. İkinci oğlan de renk kattı. Dizide zaman zaman sıkıldım açıkçası. Başrolün bazı hareketlerine dizi bitince bile anlam veremedim ve tüm hikaye onun tavırları üzerinden ilerliyor. Biraz daha renkli bir hikaye olabilirdi. En azından sonda insanların duygularını anlamasına sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol yerine ben baek in ho'yu tercih ederdim. Daha renkli bir karakter ama dediğin gibi sonlarına doğru değişmesi güzeldi :)) Çok teşekkür ederiim

      Sil
  3. en sevdiğim kore dizilerinden biri bu. filmi ise pek iyi değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini izlememiştim ama dizi güzel :)) Çok teşekkür ederiim yorumun için

      Sil
  4. ���� Çok güzel bir diziydi kim go eun un tüm dizilerini çok severim ❤ blogunuz da guzelmis

    YanıtlaSil
  5. Kore dizileri güzel oluyor ama malesef benim zamanım olmuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Bir sonraki yazılarda mini diziler paylaşmayı düşünüyorum az bölümlü çabuk bitiyorlar :D , Yorumun için sağ ol :))

      Sil
  6. Popüler soğuk öğrenciler, hem tipik bir karakter hem de onlarda mutlaka bilmediğimiz başka bir yaşantı mevcut.

    YanıtlaSil
  7. Uzun zamandır listemde var bu dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler , izlemelisin bence :))

      Sil
  8. Geçtiğimiz aylarda tekrar izlemiştim bu diziyi. En sevdiklerim arasında yerini almıştır. :)

    YanıtlaSil
  9. Hiç izlemedim ama öneri için teşekkürler, zaman bulursam bakmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel bir dizi izlemeni tavsiye ederim :))

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)