SİTE ÖNERİLERİ #2

     Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün sizlere yeni önerilerle geldim. Birbirinden güzel ve faydalı siteler buldum ve bunları sizler için derledim. Daha önce böyle bir yazı daha yayınlamıştım ona da bakmak isterseniz yazının altına bırakacağım çünkü onda da güzel siteler önermiştim. Bazen bazı sitelere ihtiyaç duyuyoruz ama bulamıyoruz işte bu siteleri ben sizler için bugünkü yazımda paylaştım. Umarım sizler için faydalı bir yazı olur. Hadi okumaya devam edin 👀




SİTE ÖNERİLERİ

  - İstediğiniz filmi bir türlü bulamıyorsanız , bu site tam size göre 😉

  • NETFLİX ROULETTE
Siz istediğiniz filmi tarif ediyorsunuz ve bu site milyonlarca filmden birini seçip size gösteriyor. Böylelikle film arayıp sıkılma derdinden kurtulmuş oluyorsunuz. 





   -Gelecekteki size ne söylemek isterdiniz ? hadi gelin geleceğe mesaj gönderelim

  • FUTUREME.ORG
hep sorulur gelecekteki sana ne söylemek istersin diye bu siteyle gelecekteki kendimize mesaj gönderiyoruz. mesajınızı yazın sonra da istediğiniz tarihi girin örneğin 5 sene sonrası gibi sonra da mesajınızın gelmesini istediğiniz e postayı girin. zamanı geldiğinde mesaj postanıza gelecek.




-Spor yapmayı seven ve kas yapmak isteyenlerin verim alacağı bir site ;

  • MUSCLEWİKİ.ORG
Yine faydalı bir site daha , bu sitede insan figürleri gösteriliyor ve kaslar belirlenmiş bir biçimde,  istediğiniz kas grubuna tıklayarak o kısma hangi hareketler ile kas yapabileceğiniz gösteriliyor.



  - Hangi diziyi ne kadar zamanda bitirebileceğinizi görmek ister misiniz ? 

  • Tİİ.ME 
Bu sitede seçtiğiniz bir diziyi ve sezonu ne kadar sürede bitirebileceğiniz gösteriiliyor. 




-Dünyada nerede ne kadar vaka var öğrenmek ister misiniz?
  • -CORONAVİRUS.JHU.EDU
Maalesef koronavirüs tüm dünyayı ilgilendiren bir problem bu site sayesinde dünyadaki bütün vakaları kolayca öğrenebileceksiniz.





 Önceki site önerileri yazım için ; buraya tıklayabilirsiniz.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/



        


20 Yorum

  1. Güzel sitelermiş. Geleceğe mektup yazma fikri hoşmuş. Diğerleri de ilgi çekici. Bilgilendirme için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Bana En iyi gelen sporla ilgili olan MUSCLEWİKİ.ORG.

    YanıtlaSil
  3. Bence çok guzelve muhtesem

    YanıtlaSil
  4. Thanks for the links. Writing letters to the future could be fun.
    Enjoy your day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks you for your comment Bill , have a nice day :)

      Sil
  5. MUSCLEWİKİ.ORG. benimde ilgimi çekti ama site açılmadı bende nedense :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir cihazdan girip deneyin isterseniz ben de açılıyor :)

      Sil
  6. Ben de bir tane bırakayım mı bu siteye girince çok eğleniyorum :D Anlık olarak her şehirde yapılan internet alışverişlerini gösteriyor :D
    https://canli.ideasoft.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. futureme.org çok ilgi çekici duruyor:-) Geleceğe mesaj atmak ve sonra unutup, yıllar sonra görmek keyifli olacaktır:-))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel paylaşım yine, özellikle de geleceğe msj atmak:)

    YanıtlaSil
  9. aaa roulette ve tii.me ne ilginçmiş saool :)

    YanıtlaSil
  10. İlginç siteler var aralarında 😊

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)