GAMZELİ KIZ 1 YAŞINDA!

 24.01.2022

Selamlar herkese bloğuma hoş geldiniz, iyi ki de geldiniz. Bugün benim için çok mutlu edici bir gün. Gamzeli Kız'ın 1. yaşını kutlamak adına bu yazıyı yazacağım. Çok fazla heyecanlıyım. Nasıl oldu da bir yıl geçti ben bile şaşkınım. Ama iyi ki dediğim bir karar oldu benim için. Ve bu 1 yıl boyunca yorumlarını, okumalarını ve güzel dileklerini eksik etmeyen siz, blog okurlarıma sonsuz teşekkürler ve sevgiler. 💛 Veeee Gamzeli Kız 1 Yaşındaaaa!!!


1 yıl önce 2021'de  24 Ocak günü oturmuştum klavyenin başına ve bilmeden araştırmadan Dan diye açmıştım bloğumu. Hiç araştırmadım dediğim gibi ve karşıma çıkan bir video ile anlık heyecanımla başladım. Bugüne gelebileceğimi kesinlikle tahmin etmemiştim. Hiçbir bilgim yoktu. Ayrıca o dönem kesinlikle yazma konusunda beceriksiz olduğumun kanısına varmıştım. Düşünüp durdum, ne yazılar yayınlayabilirim? diye. Ama hiçbir şekilde yazı konusunda yeteneğim olmadığı için daha çok bilgi verici yazılar yayınlamak  istedim. İzlediğim dizileri, filmleri; okuduğum kitapları, yemek tarifleri ve öğrendiğim bilgileri sizlere aktarmak istedim. O dönem zaten korona olduğundan çok fazla izlemiş ve okumuştum. Birçok konuda da araştırma yapmayı sevdiğimden ben öğrenirken sizinle de paylaşacaktım. Aslında 2015 senesi zamanlarında blogların var olduğunu duymuş, isteklenmiş fakat nasıl olduysa başlamamıştım. İlk yazılarımda daha tam adapte olamadığımdan biraz kastığımı hissediyordum. Ama alıştıkça ve sizin yorumlarınızı gördükçe daha çabuk adapte oldum :)

Başladım, ilk zamanlar hiç görüntülemem yoktu. Hiç blogger tanımıyordum. İnstagramda önce Yazarix ile tanıştım ve o bana çok yardımcı oldu. Sağ olsun. Sonra İrem ile tanıştım. Yeni bloggerlar keşfederken izlenme ve yorumlar gelmeye başladı. Ve bu sayede yeni bloggerları öğrenebildim. 

İlk hafta Empati isimli kitabın yorumunu yazmıştım ve bu yazı bana inanılmaz bir şekilde özgüven vermişti. "Yapabilirim ben de." dedim "Yazmayı öğrenebilirim." derken bırakmadan düzenli her gün yazı yayımladım. Zaten o zamanlar kafa dağıtmak için kendime bir uğraş bulmak istiyordum. Bir İnstagram bloğu açmış ve onu sürdürememiştim. Bu nedenle blogger bana iyi geldi. Aldığım her yorum beni o kadar mutlu etmişti ki burayı hiç bırakmamaya karar verdim. Tabii o zamanlar henüz yapmama gereken işler sırtıma binmemişti ve vaktim boldu. Ama sonra çok fazla çalışmam gerektiğinden ve ev hayatı yoğun geçtiğinden daha az zaman ayırabildim. Tabii ertelediğim işler de üst üste binmişti.

Bu şekilde yeni bloggerlar ile tanışarak ilerledi bloğum. Çok güzel insanlarla tanıştım ve Blogger ortamının ne kadar samimi olduğunu fark ettim. Çok şey öğrendim ve ilk başladığım gün ile bugün arasındaki farkı kolayca ayırt edebildim. Öz eleştiri yapmam gerekirse o gün ile bugün arasında ne kadar geliştiğimi görebiliyorum. Belki bir pirinç tanesi kadar ama umut var, gelişme var :) Ve bloğumu çok seviyorum. Zahmet edip yorum yapan benimle düşüncelerini paylaşan ve okuyan blog okurlarımı da çok seviyorum. Bir süre daha birlikteyiz :) 

Hala inanamıyorum desem yeridir. O gün hiç bu kadar yükseleceğimi ve sizlerle tanışacağımı tahmin edemiyordum. Ve dediğim gibi hayatımda verdiğim en iyi karar bu bloğu açmaktı. Bana çok iyi geldi :)

O zaman kapanışı yapalım, kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın. Yeni yazılarda tekrar görüşelim. Nice yaşlarda hep beraber yorumlarda buluşalım. 😃💛💛




26 Yorum

  1. Nice senelere diyelim o halde.
    Heyecanınız ne hoş ne güzel.
    İlk zamanlarım geldi aklıma okuyunca. Umarım bu heyecan hep sizinle olsun. Zira benimki kayıp...

    YanıtlaSil
  2. Nice dolu dolu senelere diyelim o vakit. Mayıs ayında benim için dokuz sene olacak ama zaman nasıl geçti, hiç bir fikrim yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun :) Maaşallah sizin bayağı bir olmuş :) Zaman su gibi akıp geçiyor.

      Sil
  3. Nice yılları olsun blog sayfanızın:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Gerçekten burada edinilen blog arkadaşlıkların keyfi ve mutluluğu bir başkadır. Blog uğraşınızdaki birinci sene-i devriyeniz münasebetiyle birinci blog yaş gününüzü kutlar; daha nice sağlıklı ve mutlu blog paylaşımlı yıllar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  5. Bloğunun yeni yaşını ve seni kutlarım. Çok daha güzel günleriniz ve yaşlarınız olsun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hep beraber nice senelere inşaallah :)

      Sil
  6. Blogların yıl dönümü yazılarını okumaktan keyif alıyorum. Keyif veren yanı, blogların yayın serüvenini yazarın kaleminden öğrenmek.
    Blogger olmak isteyen kişiyi harekete geçiren etkenlerden biri paylaşma isteği ise, diğeri de blogger yorumları. Bir an önce yazmak istiyor insan. Çünkü "kim okuyacak" diye kaygılanmıyor, çünkü her bloggerın aynı zamanda bir okur olduğunu görüyor.
    Yayın hayatınızda kolaylık ve başarı dilerim. Okurunuz bol olsun. Zihninize sağlık, kaleminize kuvvet...

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim :) bloğunuzda daha nice yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de geçen yıl ocak ayında açmıştım. Nice senelere İnşallah. :) Bloğunu ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni mutlu etti Duygu, çok sağ ol :) Yeni kesimde yalnız olmadığımı bilmek güzel :D

      Sil
  9. E o zaman iyi ki doğdun Gamzeli Kız🎉🤗Ne iyi yapmış ta, blog dünyasına adım atmışsın. Güzel bloğunda nice yılların olsun. Sevgiler 🦋

    YanıtlaSil
  10. Nice yıllara:))) İyi ki açmışsın bloğunu, iyi ki seni tanımışız, iyi ki yazmaya başlamışsın:))) Yazılarını, röportajlarını çok seviyorum:))) Daha nice güzel yılların olsun bloğunda:))) Blogları ve buradan tanıdığım insanları ben de seviyorum ve kesinlikle daha samimi olduğunu düşünüyorum:)))
    Tebrik ederim:))))

    YanıtlaSil
  11. Kitap yorumlarını ve hikayelerini keşfettiğimden beri ilgiyle takip ediyorum. İzlemediğim filmleri de keşfedip izlemek keyif veriyor.
    Heyecanını kaybetmediğin nice yıllar diliyorum blogunda :)

    YanıtlaSil
  12. heeeyoooo, işallah yıllarca birlikte oluruz burda :) biz de seni çok seviyoz tabisi :)

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllar dilerim doğrusu iyiki böyle bir karar vermişsiniz blog aleminde sizi görmek çok güzel.

    YanıtlaSil
  14. En önemlisi de sevdiğiniz bir meşguliyet bende çok severek yazıyorum hiç bırakmayı da düşünmüyorum durmak yok yola devam güzel paylaşımlar dileğimle daha nice yaş günlerine.. :)

    YanıtlaSil
  15. Adınıza sevindim.
    Yazmak; kimsenin okuyup okumayacağından emin olmasanız bile insanı rahatlatır, terapi gibi diyebilirim.
    Umarım bloğunuzu-websitenizi gönlünüzün istediği yerlere dahada keyifle taşıyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Gamze,
    Blogunun 1. yaşını kutlarım. Daha nice yıllarda bizleri blog yazılarınla buluşturman dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  17. Nice yıllara o zaman:) Blog gerçekten da hayata bir anlam katıyor. Sadece okuduğumuz kitaplar hakkında düşüncelerimizi paylaşmak, yaşadıklarımızdan söz etmek bile keyif verici. Zaman su gibi akıyor. Keşke okuduğum ilk kitaptan başlayarak bütün okuduğum kitaplar hakkında duygu ve düşüncelerimi paylaşabilseydim diyorum zaman zaman. İnsan okuduğu pek çok şeyi unutuyor, blog bir anlamda akıl defteri oluyor. Diğer sosyal medya araçlarından çok farklı bu dünyada, hemen herkes birbirine saygılı, açık görüşlü insanlar. Uzun yıllar oldu ben de blog yazmaya başlayalı. Bazen çok sık bazen seyrek yazıyorum. İçimde daha önce aralıksız iki yıl sürdürdüğüm blog yazma hevesi var ama şeytanın bacağını bir türlü kıramıyorum. Blog yolculuğunda size başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. İyi ki başlamışsınız blog yazarlığına, biz de seni tanımışız!
    İyi ki doğmuş bloğunuz öyleyse ve musmutlu yıllar daha görür umuyorum ki:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)