FİLM YORUMU: İNHERİTANCE

Selamlar herkese ben Gamzeli Kız, bloğuma hoş geldiniz. Yeni bir film tavsiye yazısı ile sizlerleyim. Bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım bir yazı oldu ve sonunda yazmaya başlayabildim. bugün İnheritance isimli film hakkında konuşacağız. Anlamı ile de film, miras konusunu ele alıyor. Aile reisinin bıraktığı mirasın arkasında çıkan karanlıklar sırlar. Film daha ağırlıklı gizem türünde. Ve sonunda iyi bir ters köşe ile izleyiciyi şaşırtıyor. Hadi okumaya devam edin 👀




Hakkında

Yapım Yılı: 2020

IMDb: 5,6\10 

Yönetmen: Vaughn Stein

Oyuncular:  Lily Collins, Simon Pegg, Connie Nielsen,
 Chace Crawford ve Patrick Warburton 

Türü: Gerilim\Gizem









Konusu

Varlıklı ve güçlü ailenin babası bir anda vefat eder. Beklenmedik bu vefat sonrası kızı ile arasında ufak sorunları olan babanın mirası açıklanır. Kızına az bir miktar bırakması onu sevmediğini düşündürtürken aslında bambaşka bir gizem miras bırakmıştır. Kızına bıraktığı videonun ardından onu korkunç bir gerçekle yüz yüze bırakan baba aslında kızının başına büyük bir dert açmıştır. Bu mirasın ardından çıkan gizli sırlar ailesini yıkıp geçecek derece de şok edicidir.



Yorum

Film başlar başlamaz beni şaşırttı. Önce filme girerken karışık bir şekilde başrol kadının hayatını izledikten sonra aile reisinin vefatını görüyoruz. Kesiler karma bir şekilde birleştirilmişti ve bu ilk kısım benim hoşuma gitti. Bu arada başrol kadının oyunculuğunu da çok sevdim. rolün hakkını veriyordu.

Kızı, babasının ona bıraktığı mirası gördüğünde önce şaşkına uğruyor. Evin bahçesinde bir geçide tıktığı adamın kim olduğunu sorgularken bununla birlikte babasının birçok karanlık sırrını öğrenmiş oluyor. Ve her ne kadar ona güvenmese de söylediklerini doğruladığında ve bunları bizzat kendisi gördüğünde endişeleniyor. Ailesine, hayatına ve kariyerine zarar vermesini istemediği için zor da olsa bir karar vermek zorunda kalıyor. Ve en iyi karar bu adamı oradan uzaklaştırmak. Öldürmeyi düşünmek istemiyor çünkü adamın ona anlattıklarına göre kendisi suçsuz fakat kız o sırada bunun farkında değil. Babası da adamı suçsuz yere burada tutuyor diye hayatının devamını iyi ve onlardan uzak geçirmesini istiyor. Verdiği kararın yanlış olduğunun da henüz farkına varamıyor. 

Açıkçası kızının bu kadar saf düşüneceğini tahmin etmemiş olması kötüydü. Babası ile hep düşünceleri zıt düşüyordu. Bunu geçmişten verilen kesitler ile gördük. Kızı her zaman babasının onu sevmediğini düşünmüş. 

Ben filmin şaşırtıcı sonunu sevdim. Güzel bir ters köşe oldu bence. Aslında tahmin ediyordum böyle bir şey olacağını ama farklı şekilde. Fakat beklediğimin tersi ilerlerken bir anda dengeler değişti tekrar. Ama her an bekledim adamın kızı öldürüp kaçıp gitmesini ve son ana kadar da bunların olmaması beni bayağı bir şaşırttı. 

📌 10\9 bence gayet iyi bir puan. Sadece  daha iyileri olduğunu düşünerek kırdım. Film güzeldi ama bir daha izleyebilirim diyecek kadar beğenmediğimden bir puan kırdım. 😄




Yazının sonuna geldik. Filmi daha önce izlemiş miydiniz? cevabınızı benle yorumlarda paylaşabilirsiniz. Film hakkındaki düşüncelerinizi de beklerim. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın ❤

Instagram: gamzeli_kiz_blog
Twitter: Gamzelikizblog

17 Yorum

  1. İzlemedim ama bir ara göz atarım. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkür ederim Okurix :)

      Sil
  2. bu filmin konusu daha uçlarda işlenebilirdi bence... sanırım bu yüzden düşük IMDb puanı da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim. Böyle beğendim ama farklı da olabilirdi evet. :)

      Sil
  3. IMDb puanı çok düşükmüş, neden acaba. :)
    Film ilginç görünüyor gerçekten ama izler miyim bilmiyorum, belki tvde denk gelirse. :) Güzel bir tanıtım olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de anlamadım. Ben beğendim ama herkesin zevki ayrı tabii. Yorumun için sağ ol Duygu :)

      Sil
  4. Yüksek puan almış senden. Aklımda olsun Gamzeli Kız. Teşekkürler, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim Yıldız. Gerilimi ve şaşırtmacaları sürükleyici olmasını sağladı :)

      Sil
  5. Filmi çok merak ettim. Konusu ve türü izlemeyi sevdiğim filmlerden. Buna göz atacağım inşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Baş rolü çok seviyor olmam mükemmel 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir dizisini gördüm bu filmi izledikten sonra. Oradan mı seviyorsun? Onu da izlemeyi istiyorum :D

      Sil
  7. Simon Pegg varsa izlerim. :) Ortalığı karıştıran mirası da merak ettim. Tanıtım için teşekkürler.
    Alone'u izlemiş sevmiştim. Hatta aynı isimde başka bir film daha izledim yanlışlıkla ama o güzel değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüm aynı isimde bir film daha vardı da fragmanı izledim pek sevemedim. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  8. Filmi izlemedim, bakacağım, konusu ilgimi çekti:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  9. kadro iyiymiş, izlerim ben de o zaman bir defa :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel filme benziyor, izleneceklere ekledim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)