KİTAP ALIŞVERİŞ SİTELERİ / GAMZELİ KIZ

     ❤ Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün daha önce yayınladığım kitap satın alma sitelerinin ikincisi ile geldim. Bir önceki yazım da da çok güzel siteler vardı bakmak isteyenler için aşağıya bırakıyorum. Biliyorsunuz ülkemizde okumak çok zor kitap fiyatları uçmuş durumda bir kitabın fiyatı 60 liraya kadar çıkabiliyor. Ben de sizler için uygun fiyatlı güzel kitapları olan siteleri derledim. Hadi hemen yazıya geçelim ,okumaya devam edin 👀

KİTAP ALIŞVERİŞ SİTELERİ

  • PROF KİTAP


Setlerin bulunduğu bu site de çok güzel indirimler oluyor ve kitaplar uygun fiyata geliyor. 
Örneğin ; 6 kitap 48 Tl   1 kitaba 8 lira düşüyor ve  güzel kitaplar.
Sürpriz hediyeler de veriyorlar, 2 set alana 1 set hediye kampanyaları da var. 

LİNK :  https://www.profkitap.com/

  • DİLEK KİTAP


Yine güzel ve kaliteli bir site. 2 ,3, 4, 5, 6 liraya çok güzel kitaplar var. Ayrıca tüm siteler de test kitapları da bulunuyor. Yks Lgs kaynak arayanlar için uygun fiyatlı birçok ürün bulunuyor. 

  • KİTAP SEPETİ



    Birçok farklı yayınlarda indirimler var bakmanızı tavsiye ederim. Ürünlerini inceledim sitede çok  uyguna geliyor ve çok kaliteli kitaplar var. 95 tl üzeri ücretsiz kargo fırsatı var. 
Test kitapları setler , okuma kitapları , hediyelik eşyalar , kitap okuma gereçleri gibi çok güzel ürünler de bulunuyor.






Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın. ❤❤

 İNSTAGRAM Tıklayarak ulaşabilirsiniz.

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

16 Yorum

  1. Bu siteleri hiç bilmiyordum. Bakalım sıradaki alışverişlerimi bu sitelerden yaparım artık. Teşekkürler bilgilendirme için... 👏🏼💖🙌🏼✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım :D Beğenmene sevindim çok teşekkür ederim:))

      Sil
  2. Benim de daha önce duymadığım siteler. Teşekkürler bilgilendirme için:-)

    YanıtlaSil
  3. Yine çok faydalı bir paylaşım, teşekürler:)

    YanıtlaSil
  4. Daha önce duymadığım siteler bunlar. Kitap fiyatlarını karşılaştırmak için kitapmetre.com kullanıyordum ancak kapanmış artık sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Ne çok site açılmış bu konuda, güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. Gamzeli Kız selamlar, paylaşım için teşekkürler. Takipteyim sizi. :)

    YanıtlaSil
  7. Maalesef yurtdısına çok pahalıya geliyor e kitap olarak bulduklarımı aliyorum ancak veya gelenlere sipariş veriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim :)) Bir önceki yazılarımda bir site önerisi vermiştim e kitap ve sesli kitap vardı içinde bakmanızı tavsiye ederim :)

      Sil
    2. https://gamzelikiz432.blogspot.com/2021/03/egitim-siteleri.html

      Sil
  8. Çok faydalı bir içerik, siteleri daha önce duymamıştım, teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)