BAKIM ÜRÜNÜ ÖNERİLERİ

Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün daha çok kızlara hitap edecek bir konu ile geldim. cilt bakımı vücut için çok önemlidir. Ben de sizlere uygun fiyatlı ve güzel ürünleri listeledim. Kullandığınız ürün varsa  yorumlara ürün hakkındaki yorumunuzu yazın. Okumaya devam edin 👀


CİLT BAKIMI

Cilt bakımı her insan için çok önemlidir. Hem daha genç görünmenizi  hem de daha zinde olmanızı sağlar. Vücudumuz hassas bir yapıya sahip olduğu için de kullandığımız ürünlere dikkat etmeliyiz. . 

CİLT TİPİ TESTİ


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

20 TL ALTI


  • DIADERMİNE
www.gratis.com/diadermine-yuz-yikama-jeli-150-ml

 Bu markayı çoğunuz biliyorsunuzdur gerçekten çok kaliteli bir marka . Gratis kart ile bu ürün 17 tl ye düşüyor. Çoğu kişi tarafından beğenilen bir ürün cilt tiplerine göre değişiklik gösterebiliyor o yüzden az bir miktar ile denmeden hemen kullanmayın.



Gratis in kendi markası ve çok uygun fiyatlı denemedim ama birçok insan tarafından beğenilen bir ürün. Her insanda farklılık gösterebilir önce el ya da boynunuzda deneyebilirsiniz. 


Bu ürün çok öneriliyor sevilen bir ürün.   

 
Ben kullandım ve çok memnun kaldım çok güzel bir kokusu var. 

 

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/gamzeli_kiz_blog
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

2 Yorum

  1. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri cok seviyorum yazınız çok güzel olmuş ����

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)