KİTAP YORUMU : YEŞİL MUMYA

    *Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Yeni bir aya başladık umarım bu ay birçok şeyi başarabiliriz.❤ Bugün sizlere yeni bir kitap önerisiyle geldim çok severek okuduğum bu kitabı sizlere aşağıda tanıttım Okumaya devam edin ; 👀


KİTAP HAKKINDA

Yazarı: Paul hubert

Çevirmen :Oktay Akbal

Yayımlanma tarihi : 2010

Sayfa sayısı: 112

Türleri : Macera , Polisiye , Edebiyat

KONUSU : Annesi ve babasını kaybetmiş olan Jack zalim halasının yanıda kalırken amcası onu bulur ve onla yaşamaya başlar. Daha sonra amcası ile bir maceraya başlar. Kitabta macerada neler yaşadıklarını okuyoruz sonu ise mutluluk verici....



KİTAP YORUMU

Hubert 'İn yazmış olduğu Oktay Akbalın ise çevirmiş olduğu bu kitapta macera vve polisiye türlerini göreceksiniz. Tarihe ilgi duyuyorsanız kendinizden bir şeyler bulabilirsiniz. Macera türünü sevenler kitabı çok sevecek ben macera türüne bayılan biri olarak kitabı 2 kez falan okumuştum gerçekten çok hoş. Hikayede anne ve babasını kaybetmiş ve zalim halası ile yaşamaktadır. Bu kısım gerçekten üzücüydü. Daha sonra Arkeolog amcası onu alıp kendi evine götürmüştür. Bu kısım da çok güzeldi çok mutlu olmuştum. 
Bundan sonra yaşadıkları maceralar da çok heyecanlıydı. Ve onları takip eden adamı şaşırtarak hazineye doğru gitmeleri.... bu kısım şaşırtıcıydı. Kitabı çok severek okudum macera ve polisiye sevenlerinde çok seveceğini düşünüyorum . Okursanız yorumlarda belirtin ❤❤

OKTAY AKBAL SÖYLE DİYOR ;

    Yeşil Mumya ilginç bir serüvendir ,Bilgi veren ,Heyecanlı anlar yaşatan ,Piramitlerin ,Mumyaların , gizlerinde gezdiren ,öğreten , uyaran... Sizde okuyun sadece çocuklarınız değil , kendiniz için de... Bir serüvende yaşamanın tadını duyacaksınız.



YAZAR HAKKINDA 

Oktay Akbal, 10 Nisan 1923 yılında doğmuş Türk Gazeteci ve yazardır. Suçumuz İnsan Olmak adlı kitabıyla "Türk Dil Kurumu Roman Ödülünü" almıştır. İstanbul'da doğdu. 28 Ağustos 2015 yılında vefat etti. 

2 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)