FİLM YORUMU : PARASİTE

 Selamlar  Ben Gamzeli kız  bloğuma hoşgeldiniz. Nasılsınız ? Neler yapıyorsunuz ? Umarım keyifleriniz iyidir. Mart ayı nasıl geçiyor sizin için Yorumlarda sohbet edelim :) Bugün sizlere yepyeni bir film önerisi ile geldim. Çok yeni bir film değil ama birçok ödül almış başarılı bir film. Sizlere bu filmi tanıtmak ve yorumlamak istedim. Umarım beğenirsiniz. Okumaya devam edin  👀 

Film adı : PARASİTE 

Yayın yılı : 30 Mayıs 2019 

Yönetmen : Bong Joon Ho

Oyuncular :Song Kang-ho, Lee Sun-kyun, Cho Yeo-jeong, Choi Woo-shik ve Park So-dam'dır.

Aldığı ödüller : En iyi film Oscar 'ı , Altın Palmiye gibi birçok ödül almıştır.  

Parasite , kara komedi ve gerilim filmidir. Film 2 saat 12 dakika dır.




FİLM KONUSU

Film , Seul de bakımsız bir bodrumda yaşayan fakir olan Kim ailesinin , Çok zengin ,lüks içerisinde yaşayan Park ailesinin yanına çalışan olarak girmelerini ve filmin adı üstünde onlara parazit gibi yapışmalarını ve onlarla yaşamak istemelerini anlatıyor.

Kim ailesinin Park ailesinin evine çalışan olarak girme maceraları ve evde yaşanan olaylar anlatılıyor.Çalışanları kovdurarak yerlerine geçmek için zekice ve kurnazca planlar yapan aile sonucuna ulaşıyor.



FİLM YORUMU 

Film birçok ödül almış ve çoğu kişi tarafından çok sevilmiş tebrik edilmiş bir film. Filmde 2 ayrı hayatın bir noktada birleşmesini görüyoruz. Fakir ve zor durumda olan Kim ailesinin zekasını kullanarak ne kadar hoş olmasa da evdeki çalışanların yerine geçmesi ve yaptıkları planlar  gerçekten de şaşırtıcı. Film de  maddi durumlar aynı olmasa da çocukların , zengin  çocuklarına ders verecek potansiyel de olması ayrıca tebrik edilecek bir durum. İlk başlarda komedi olarak başlayan film daha sonrasında yerini gizem ve gerilime bırakıyor.Başka bir ayrıntı daha var ki Kim ailesini bir arada ve birbirlerine destek olurken görüyoruz ancak Park ailesini aynı karede görmek bile zor. 

Filmi ilk başta merakla ne olacak acaba olarak izlemiştim bir süre sonra basitleştiğini düşündüğüm yerde ipler koptu. Gerçekten çok şaşırarak izledim devamını . gizem ve gerilimle devam eden filmin sonu apayrı bir şaşkınlık yaşattı bana. partide herkese zarar gelmesini gözlerim açık izledim acaba rüya mı diye düşünerek izledim ve sonu beni çok şaşırttı . Kore dizilerini ve filmlerini genel olarak bilirsiniz alışılmışın dışında farklı olaylar anlatılır. Bu da yine farklı ve başarılı bir yapımdı.



               PARASİTE FRAGMAN 


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/gamzeli_kiz_blog

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

6 Yorum

  1. Oskari hakeden cok guzel bir film. Cok begendim filmi oneriniz icin sagolun

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandir bu filmi izlemeyi dusunuyordum burada gormusken izlemeliyim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim :) İzlemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  3. Aldığı tüm ödülleri sonuna kadar hak eden bir film. Çok başarılı. Harika bir yazı olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)