EĞİTİM SİTELERİ

     ❤Yeni bir günden selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Bu virüs nedeniyle okullar , kurslar birçok eğitim veren yerler de kapandı ve online eğitim başladı. Ben de bugün sizlere evde ücretsiz eğitim alabileceğiniz siteleri derledim. 


Sadece akademik  değil teknoloji , İnternet, Dil , gibi farklı dallarda da eğitim veren siteler var. Bunlardan ücretsiz Online bir şekilde eğitim alabilirsiniz. Ve birçok ünlü ve kaliteli Üniversite tarafından verilen eğitimler de var. İsterseniz hemen başlayalım. Okumaya devam edin 👀


ÜCRETSİZ EĞİTİM SİTELERİ



  • FUTURE LEARN
Çok güzel bir dil öğrenme sitesi , online kursları ve testleri ile İngilizcenizi geliştirebilirsiniz. Birçok farklı kurs bulunuyor  istediğiniz kursa kaydolup ücretli veya ücretsiz  eğitim alabiliyorsunuz. Birinci sınıf üniversite ve eğitim uzmanları ile çalışıyorlar.

  • GOOGLE DİJİTAL ATÖLYE
Google'ın ın ücretsiz ders verdiği eğitim sitesi. Teknoloji ve internet üzerine çok güzel dersleri var. Dijital pazarlama gibi internet üzerine dersler veriliyor.Ayrıca ücretsiz sertifika alabiliyorsunuz. 



  • KHAN ACADEMY
Türkçe online eğitim veren bir site. Ücretsiz olarak akademik dersler alabilirsiniz. Her sınıf ve her ders bulunuyor. Ders videoları ve sorular da var. Çok beğendiğim sitelerden biri. Çok açıklayıcı anlatımlar bulunduruyor. 

  • EDX
İş , Tasarım , bilgisayar , mühendislik bilgi birçok farklı alanlarda hizmet veren EDX Harvard gibi birinci sınıf üniversitelerle çalışıyor. Ücretsiz kaynaklar kısmını seçerek ücretsiz eğitimler alabiliyorsunuz. Ücretli eğitimlere sahip olduğu gibi ücretsiz birçok kursta sunuyor.

  • OPEN CULTURE

Yine çok sevdiğim sitelerden biri olan Open Culture , ücretsiz eğitimler sunuyor. Dil eğitimi için de dersleri bulunuyor. Bunun yanı sıra  Podcastler , filmler , e-kitaplar, sesli kitaplar ,çevrim içi kurslar var ve ücretsiz erişebiliyorsunuz hatta indirebiliyorsunuz ben birçok sesli ve e-kitap indirdim. Çocuklar içinde farklı eğitimler sunuyor. 

Umarım siteler işinize yarar ve yazımı beğenirsiniz. Devamının gelmesini isterseniz yorumlarda belirtebilirsiniz. :) Sevgiler

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.


TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

15 Yorum

  1. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş. Aklımda bulunacak. Ben de ara sıra online eğitimler alıyorum. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu :) Umarım beğenirsin.

      Sil
  2. Google dijital atölye benimde arada incelediğim bir yer ☺️ Teşekkürler güzel bilgiler için ☺️ ��

    YanıtlaSil
  3. İkisi hariç diğerlerini hiç duymamıştım. Pandemi nedeniyle evden çıkamadığımız bu zamanlarda bu tarz siteler bir şeyler öğrenebilmek adına gerçekten çok faydalı oluyor. Emeğine sağlık. Faydalı bir içerik hazırlamışsın. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizlerin beğenmesi ve yararlanması beni çok mutlu ediyor :)

      Sil
  4. Çok çok güzel bir yazı yine, teşekkür ederiz. Hepsini not ettim, bizimle paylaştığın için ayrıca sevindim :) Tek tek bakacağım ihtiyacım var bu sitelerdeki bilgileri öğrenmeye... İşsizlik döneminde benim için iyi olur diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim DoDe :) Yorumun beni çok mutlu etti. Çok faydalı siteler gerçekten kendini geliştirmen de fayda sağlayacağını düşünüyorum:)

      Sil
  5. Çok faydalı bir yazı olmuş yine:)

    YanıtlaSil
  6. Her şeyin zihinsel ve uzaktan yapıldığı günlere eriştik ki dahası da olacağı şüphesiz. "Live Mocha" adında ingilizce bir site vardı. Hala duruyor mu bilmiyorum. Bu da benden olsun diyecektim ki uzun zamandır giriş yapmadığımı fark ettim. İnternet zararlı/yararlı tartışmasına yararlı kanıtlar sunuyorsunuz. Sağ olunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim :) Öneri için de sağolun.

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş. Çoğunu biliyordum. Ama bilmediklerim de vardı aralarında. Devamını bekliyorum... 😅👏🏼

    YanıtlaSil
  8. Hepsinin bir yazıda toplanması işime çoook yarayacak. Yazınız için çok teşekkürler. Eminim faydalı olacak benim için 🙏🏻 Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :D çok teşekkür ederiim

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)