FİLM YORUMU: THE BLİND SİDE

 Selamlar herkese  ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Umarım iyisinizdir günleriniz güzel geçiyordur. Bugün sizlere duygusal ve etkileyici bir film yorumu ile geldim.Biraz duygulanacağınızı ve etkileneceğinizi düşündüğüm bir film. Filmi sizlere tanıtmak ve yorumlamak istedim. Okumaya devam edin 👀


THE BLİND SİDE ( KÖR NOKTA )

 The blind side , John Lee Hancock tarafından  yönetilen bir amerikan filmidir. Michael Lewis'in  The Blind Side: Evolution of a Game  isimli kitabından uyarlanmış bir filmdir. Film 17 Kasım 2009 da yayınlanmıştır. En İyi Kadın Oscar'ı , ESPY En İyi Spor Filmi Ödülü gibi ödüller almıştır. Sandra Bullock filmde  gösterdiği performansla birçok kadın oyuncu ödülü almıştır. Dram ve spor türlerinde olan filmin IMDb puanı 7,6\10 .



FİLMİN KONUSU

Film babasını hiç görmemiş  annesi bir uyuşturucu bağımlısı olan  Michael'ın yaşadıkları ve futbol kariyeri anlatılmaktadır. Tuohy ailesinin  yaptıkları Michael'ın ve çevresindekilerin hayatını değiştirir. Tuohy ailesi Mike'ı evlerine alır ve bir süre sonra onlarla yaşamaya başlar. Zaman geçtikçe derslerini düzeltmeye başlar özel dersler alır. Futbol kariyeri üzerinde çalışmaya başlar. Tuohy ailesi Mike'ı evlatlık edinir. 



THE BLİND SİDE 


FİLM YORUMU 

    Film konusunda şunları söyleyebilirim, filmin konusu gerçek hayattan uyarlanmış ve çok güzel bir konusu var. Kimsesiz fakir bir çocuğun sıcacık bir aileye katılmasını ve futbol kariyerinde ilerlemesini görüyoruz. Aşırı duygusal bir film değil ama etkileyici ve gülümseten bir film. İzlerken zaman zaman içim buruk zaman zaman da yüzümde bir tebessümle izledim. Leigh Anne  çok sevdiğim karakterlerden biri kesinlikle Michael için kendini seferber edişi ,duruşu ve yaptıkları büyüleyiciydi. Bunun dışında SJ ve Mike'ın arasındaki ilişki de çok tatlıydı. Çok komik ve eğlencelilerdi kesinlikle. Michael'ın yüzündeki masumluğu ve çekingenliği filme daha çok bağlıyor insanı. Filmde çok güzel bir detay vardı , Leigh Anne 'in Michael'a oyun sistemini onun anlayabileceği şekilde anlatması bu kısım gerçekten çok güzeldi.
Ayrıca filmin sonuna gerçek fotoğrafları da koymuşlar. Yani hikayenin gerçek kahramanlarını. Çok başarılı bir filmdi. Zaten aldığı ödüllerle kendini belli ediyor.



THE BLİND SİDE 


FİLM FRAGMANI


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/gamzeli_kiz_blog

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


12 Yorum

  1. Filmi merak ettim, en yakın zamanda izlemek isterim bende. Sen de beğenmişsin Gamzeli Kız o zaman bize izlemek düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun çok mutlu etti DoDe :) İzlemelisin bence.

      Sil
  2. izlemediğim bir filmdi, teşekkürler öneri ve yorum için ☺️��

    YanıtlaSil
  3. Listeme aldım bu filmi çok teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil
  4. Film izlemek gerçekten bambaşka birşey ya :) bu filmde dikkatimi çekti not ettim bu akşam izlicem. daha önce bu filmle hiç karşılaşmadım ilginç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :D İzlemelisiniz bence

      Sil
  5. Bu filmi biliyorum ama izlemedim, en kısa zamanda izlemeliyim;) Tesekkurler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim :) Çok etkileyici bir film tavsiye ederim.

      Sil
  6. Kitaptan uyarlama olan filmleri genellikle kitabı okumadan izlemiyorum. Filmini izlediğim bir kitabı okumak istemem doğrusu. O yüzden ya kitabı okuyacağım ya da filmini izleyeceğim. Henüz karar veremedim (: Tavsiyen için teşekkür ederim. Güzel bir filme benziyor. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  7. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Ben kitabını okumadım ama film çok güzel .

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)