UYGULAMA ÖNERİLERİ #1

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün sizlere işinize yarayacak çok güzel uygulama önerileri getirdim. Umarım beğenirsiniz. Kullandığınız uygulamalar varsa yorumlara yazın 😊 Uygulama önerilerine geçiyorum . Okumaya devam edin 👀 


Uygulama Önerileri



  • FOREST

Forest uygulaması odaklanmanıza yardımcı olacak bir uygulama. Bir süre belirliyorsunuz ve o süre boyunca odaklanıyorsunuz ders ya da iş , böylelikle ağaç dikmiş oluyorsunuz. Uygulamadan çıkarsanız ağacınız kuruyor. Harcadığınız sanal paralarla gerçek ağaçlar da dikiliyor.



  • BUNDLE
Gündemi takip etmeyi seven ve haberlere kolayca ulaşmak istiyiyorsanız bu uygulama tam size göre ! Tüm haber sitelerine ulaşabiliyorsunuz. 

 

  • MOOVİT
Moovit bir toplu taşıma uygulaması , gitmek istediğiniz yeri belirliyorsunuz ve tüm hatları varış sürenizi hangi toplu taşımaya bineceğinize kadar planlıyor. Kaybolmadan gitmek istediğiniz yere kolaylıkla ulaşabileceksiniz.


  • TRELLO
Yine hayatını organize edebileceğiniz güzel bir uygulama. Hayatınızı planlayabiliyorsunuz Projeleriniz hakkında bakış açısı kazanabilirsiniz ve Takımınızla iş birliği yapabiliyorsunuz.



  • SANVELLO
Anksiyetesi olan insanlara yardımcı olacak bir uygulama olan Sanvello ,Ayrıca stres, depresyon gibi sorunlar yaşayanlara da güzel özellikler sunuyor. Size iyi gelecek videolar ,meditasyonlar ve aktiviteler bulunduruyor.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

8 Yorum

  1. Çok çok faydalı bir yazı olmuş sevgili Gamzeli Kız :) Böyle paylaşımların devamını beklerim şahsen :) Uygulamaları bilmiyordum bakacağım hepsine :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim DoDe <3 Beğenmene çok sevindim. Ben de paylaşmayı düşünüyorum.

      Sil
  2. Duyduğum ve kullandığım uygulamalar değil. Teşekkürler tavsiyeler için:-)

    YanıtlaSil
  3. En çok Forest uygulaması hoşuma gitti. Bence hem farkındalık açısından hem de odaklanma konusunda çok yararlı. Ben de hemen indirdim sayende. Bu tür seriler devam etsin bence... 😃😍😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim. Ayrıca kazandığın paralarla gerçek ağaç dikilmesi de çok hoş :D

      Sil
  4. Benim de hiç bilmediğim uygulamalar:) Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)