FİLM YORUMU : ENOLA HOLMES

     * Selamlar ben gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Çoğu zaman canımız sıkıldığında yapabileceğimiz bir aktivite de film izlemek  Ben de bugün sizlere yeni bir film önerisiyle geldim.Çok beğendiğim bu filmi sizlere yorumlamak istedim. Filmin konusunu , oyuncularını ve yorumumu aşağıda paylaştım Okumaya devam edin ;



ENOLA HOLMES 

Film , 23 Eylül 2020 de yayınlanmıştır. Nancy Springer ın Aynı adlı kitabından uyarlanmıştır.
Filmin yapımcılarından biri olan Millie Boby Brown , aynı zamanda filmin başrol oyuncusudur. 

Yönetmen : Harry Bradbeer 

IMDb : 6,6\10

Oyuncular : Millie Bobby Brown , Louis Patridge ,
 Sam Claflin ,Henry Cavill , Helena Bonham Carter

Film türü : Macera , Aksiyon ,Gizem



FİLM YORUMU

 Filmde Stranger Things ile tanıdığımız Millie Bobby Brown oynuyor role çok yakıştığını düşünüyorum .Ve ona birbirinden yetenekli oyuncular eşlik ediyor. Enola (Millie ) kaybolan annesini bulmak için Londraya gidiyor ama bazı aksilikler yaşıyor ve bir çocukla karşılaşıyor her ne kadar yollarını ayırmak istese de çocuk tehlikede olduğu için ona yardım ederek annesini bulma planını erteliyor. Enola babasını küçükken kaybetmiş ve annesiyle büyümüş ,annesi ona çok fazla şey öğretmiş , özgür ve yalnız olmanın daha güzel olduğunu öğretmiştir. Enola abisi Sherlock gibi çok iyi bir zekaya sahip olmasıyla birlikte gizemleri çok iyi çözebiliyor.

 Cesur aynı zamanda çok da başarılı olan Enola gerçekten ilham veren bir karakter. Tabiiki en sevmediğim karakter Mycroft , Sherlock 'u da sevmemiştim ama sonra Enola'ya yardımcı olması çok güzeldi. Enola' nın  annesini ararken çözdüğü gizemlere bayıldım gerçekten bağlantı kurması zor gizemlerdi .En etkilendiğim sahne ,gizemler dışında, Enola 'nın Mycrofta yakalanıp eve götürülmesiydi ağlamasına çok üzülmüştüm.Film gerçekten sevdiğim türde bir filmdi , Sherlock okumayı çok sevdiğim için de filme bayıldım.


FİLM KONUSU 

Enola babası küçükken ölmüş , ağabeyleri evden gitmiş annesi ile yalnız büyümüş olan bir kızdır. Annesi Enola'yı sıradan bir çocuk gibi yetiştirmemiş ona okçuluk ,  resim gibi aktiviteleri öğretmiş ve onları yaptırmıştır . Eğitimden de geri bırakmamış kütüphanedeki tüm kitapları okutmuştur. Annesi ile birlikte çok güzel bir hayat yaşayan Enola bir gün büyük bir şok yaşar . Annesi evden kaçmıştır ve bir kutu ve kartlar bırakmıştır. Enola ağabeylerinden yardım ister ancak düşündüğü ilgiyi göremez. Ağabeyi Mycroft güzel bir eğitim alması için Enola'yı  Zarafet okuluna göndermek üzeredir. Ancak Enola annesinin bıraktığı notu bularak gizlice kaçıp annesini bulmak için Londra'ya gider. Trende kaçan bir çocuğu öldürmek isteyen bir adamı görür ve çocuğu kurtarır. Ve Londra'ya  vardıktan sonra yollarını ayırırlar. Enola bulduğu gizemleri çözerek annesini aramaya başlar. Birden trendeki adamı görür ve adam Enola'ya saldırır çocuğun nerde olduğunu sorar Enola bir şekilde kurtulur ve çocuğun tehlikede olduğunu bildiği için annesini bulma planını erteleyerek onu aramaya başlar. Peki Enola çocuğu kurtarabilecek mi? Peki ya annesini bulabilecek mi?


                   FİLM FRAGMANI 



Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

İNSTAGRAM:  gamzeli_kiz_blog

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


2 Yorum

  1. Bilmiyorum ben çok beğenmedim. Çekimler falan harika fakat bilmiyorum. Ben daha çok Sherlock hayranıyım. 😄😅

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)