FİLM YORUMU : JUMANJİ YENİ SEVİYE

Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün sizlere yeni bir film yorumu ile geldim.Bu 2017 yılında vizyona giren Jumaji 'in devam filmidir. Film yorumuna geçiyorum okumaya devam edin;

JUMANJİ YENİ SEVİYE


Yayınlanma tarihi : 13 Aralık 2019

Yönetmen : Jake Kasdan

Türü : Macera \ komedi

2017 yılında vizyona giren Jumanji : Vahşi orman filminin devamıdır.Baş rollerinde Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart, Karen Gillan, Nick Jonas, Awkwafina, Danny DeVito ve Danny Glover  oynamaktadır.







FİLM KONUSU VE ÖZETİ

Arkadaşlarını kurtarmak için oyuna yeniden giren gençlerinde maceraları anlatılıyor. Jumanji macerasında sağ kurtulan dört genç oyunu parçalar ve evlerine dönerler.  Spencer ın oyuna tekrar girmesiyle arkadaşları onu kurtarmak için oyuna girer. Ve macera yeniden başlar.




ÖZETİ :

Ekip bir önceki jumanji macerasından sonra sağ kurtulan gençler üniversite'nin tatile girmesiyle beraber New Hampshire Brantford’daki evde buluşmaya kara verirler. Böylelikle macera başlamış olur. Arkadaşlarının oyuna girdiğini öğrenen gençler onu kurtarmak için oyuna girerler. Fakat Jumanji önceki gibi değildir değişmiştir. Daha tehlikeli bir yer haline gelen Jumanji de yaşadıkları serüvene karşı oyunu bitirmelidirler.

Oyuna girdiklerinde aynı kişi olmadıklarını fark ederler. Kişiler değişmiştir. Kendilerini farklı yerde bulan ekip bir süre burayı anlamaya çalışır. ve artık macera başlamıştır.
onları tehlikeli görevler beklemektedir.





FİLM YORUMU
 
Şunu  söylemeliyim ki ilk film bu filmden daha iyidi. Bu filmde kişileri değiştirmişler. Ekipten bir kişi evde kalıyor onun yerine büyükbabalar oyuna giriyor. Aslında bu filmi biraz komediye çekmiş. Ama ilk filmden çok karışıktı bence. Yaşadıkları maceralar farklıydı ve hoştu. Mcera filmi severlere hitap edecek bir film. Oyuncu kadrosunda gerçekten başarılı oyuncular oynuyor.  Filmde sevmediğim birkaç nokta olsa da başarılı bir filmdi.


FRAGMAN



Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

4 Yorum

  1. Guzel filmdi izlemistim ��yeni film yorumlarinizi bekliyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim :) Takipte kalın ; )

      Sil
  2. Açıkçası ilk filmi uzun zaman önce izlemiştim. Ama hatırlıyorum çok sevmiştim o zamanlar. Güzel filmdi. Bir devam filmi çekildiğini duymamıştım. İlk filmin hatırına izlenmeye değer gibi görünüyor. Emeğine sağlık. Güzel bir öneri olmuş. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar , Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Bir şans verebilirsiniz.

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)