YEMEK YAPMANIN PÜF NOKTALARI

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün sizlere yararlı olacak bilgiler ve tavsiyeler ile geldim. Yemek yaparken çoğumuz bazı bilgilere ihtiyaç duyuyoruz ya da yaşadığımız aksiliği düzeltebilecek tavsiyeler.

Ben de işinize yarayacağını düşündüğüm püf noktalarını sizin için derledim. Okumaya devam edin 👀


PÜF NOKTALAR :


  • OMLET
- Omletinizin daha pofuduk olmasını istiyorsanız yumurtanızı kasenin içine kırdıktan sonra birkaç yemek kaşığı  süt ekleyin , güzelce çırpın ve tavaya döküp pişirin. Bu sayede daha kabarık , pofuduk bir omlet olacak.

  • BALIK
- Balığınızın daha çıtır olması için , balığı önce süte batırın sonra da mısır ununa batrırın.




  • PATATES KIZARTMASI
- Patates kızartmasının az yağlı olmasını istiyorsanız. patatesleri hazırladıktan sonra sütte bekletin.Bu sayede daha az yağlı olacaktır.




  • POĞAÇA
- Daha gevrek poğaçalar elde etmek istiyorsanız, Hamurunuzun içine  sirke veya limon suyu ekleyin.


  • ET
- Sert etleri yumuşatmak için pişiriceğiniz tencereye bir parça ekmek içi atın.

  • KEK
- Kullanacağınız tüm malzemeler oda sıcaklığında olmalıdır.
-Malzemeleri sırasını bozmadan sırayla koyun. 


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

2 Yorum

  1. Aralarında bildiklerimde var bilmediklerimde var ama çok ilginç bence bunu seri haline getirmelisin :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)