DİZİ YORUMU : EULACHACHA WAIKIKI

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün size eğlenceli bir dizi önerisi ile geldim. Evde sıkıldığımız bu günlerde birçok dizi-film arayışına giriyoruz. Bende sizlere öneriler sunmaya çalışıyorum Eğer daha fazla öneri isterseniz bloğumu takibe alarak yazılarımı okuyabilirsiniz. Hemen diziye geçiyorum Okumaya devam edin ❤ 👀


DİZİ YORUMU 

Eulachacha waikiki ( waıkıkı'ye hoşgeldiniz) isimli  Güney Kore dizisidir. 5 Şubat 2018 tarihinde yayınlanmaya başlamış , 17 Nisan 2018 tarihinde final yapmıştır. 1 sezon, 20 bölümlük bir dizidir.  IMDb puanı :8.2 dir

Türü : romantik , komedi, gençlik. 
Yönetmen :Lee Chang-Min
Oyuncular: , Kim Jyung-Hyun, Lee Yi-Kyung , Son Seung-Won

  - Diziyi izlerken çok eğlendim ve 2 günde falan bitirdim sıkılacağınızı düşündüğüm bir dizi değil aksine çok eğleneceğinizi ve güleceğinizi düşünüyorum.Dizideki oyuncuları kesinlikle rollerine çok yakıştırdım. Hatta dizinin 2. sezonu da çıktı ama ben izlemek istemedim çünkü oyuncular değişmişti hiç hoşuma gitmedi. Favori karakterim Lee Jun ki kesinlikle . oyuncu olma çabaları çok iyidi bir hafta için 10 kilo vermesi , kılıktan kılığa girmesi..
dizide sevmediğim saçma  bulduğum tek kısım Seo-jin 'in sakallarının çıkmasıydı. Kang Dong - Doo'ya başlarda çok sinirleniyordum YoonA 'ya kötü davrandığı için ama sonra sevmeye başladım. Ama en  sonunun mutlu bittiğini söyleyebilirim❤



KONUSU: Dizi bir misafir evini işleten 3 arkadaş arasında geçmektedir. Bir gün bekar bir anne bebeği ile çıkagelir. Evde dengeler değişir.  

Dizide, YoonA bekar bir anne ve çocuğuyla birlikte misafir evinde kalıyor. Ücret ödeyemediği içinde yemek temizlik gibi evdeki işleri yapıyor. 
Kang Dong do yönetmen olmak isteyen biri  ancak iflas etmek üzere olan misafir evini işletiyor. kardeşi Kang Seo-Jin ise ders çalışan ve muhabir olmak isteyen bir kız.
 Senarist olmak isteyen Bong Doo-Shik devamlı senaryo yazarken bir anda kendini +18 şeyler yazarken buluyor ama arkadaşları bilmiyor. Bu arada dizide  sahneler bulunmuyor. 

      DİZİ FRAGMANI






Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/gamzeli_kiz_blog
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)