Happy Death Day 2

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün daha önce birincisini yorumladığım filmin 2 sini yorumlayacağım.Film ,Happy Death Day 2. Birincisini izledikten hemen sonra ikincisini izlemiştim  açıkçası ilkini daha çok beğenmiştim ikincisi biraz sıkıcı olmuş.Bu filmde güzeldi ama ilkini aratmıştı. Filmin  başında yine aynı olayın bu sefer Ryanın başına gelmesi  ve Tree yardım ederken ise tekrar ona dönmesi kısmını pek sevmedim daha sonra döngüyü kırma çabaları bana çok sıkıcı gelmişti ilk filme göre az gerilimliydi  bence benim görüşlerim bunlar. Şimdi size film hakkında bilgi vermek istiyorum buyrun  geçelim ;



FİLM HAKKINDA 

2017 de çıkan ilk fil sonrasında 2019 da yayınlanan devam filmidir .Filmde birincisinde olduğu gibi yönetmen koltuğunda yine Christoper Landon oturuyor.2019 da yayınlanan filmin kadrosunda yine aynı kişiler oynarken yeni kişiler de dahil oluyor. film IMDb de 6,2 puan aldı. İlk filme göre IMDb puanı düştü anlaşılan ilk film daha çok beğenilmiş.




FİLM KONUSU 

Tree isimli genç kadının bir katil tarafından takip edilip öldürüldükten sonra aynı güne tekrar uyanmasının konu alındığı filmin devam filminde, aynı olayı yaşayan Ryan Phan'a yardım etmeye  çalışan Tree bu döngüden nasıl kurtulduğu ona anlatarak yardımcı olmaya çalışır.Ancak bu sefer Tree döngünün içinde sıkışıp kalır .Genç kadın 11 kez ölüp dirildikten sonra katili pencereden atıp öldürerek döngüyü kırdığını zanneder. Fakat kabusu geri dönmüştür, yeniden aynı güne uyanmaya başlar ama bu sorun sadece onu etkilememektedir.

                                            TEASER


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarını bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)