AÇIKÖĞRETİM TAVSİYELERİ

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bildiğiniz üzere açıköğretim sınavı yaklaşmakta ben de sınava hazırlanan arkadaşlarım için tavsiyeler hazırladım ve sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle sınavda sakın heyecan yapmayın ve ne de olsa açıktan okuyorum diyerek sallamayın! Evde çalışarak da başarılı olabilirsiniz böyle birçok insan örneği var sizde başarabilirsiniz. Kendinize güvenin... 

İçerik fikirlerinizi ve  düşüncelerinizi yorumlara bekliyorum Vereceğim tavsiyeler gerçekten işe yaradığını duyduğum tavsiyeler,  hem açıktan okuyanlardan aldığım hemde internette gördüğüm bu tavsiyeleri aşağıda sizler için derleyip topladım hadi tavsiyelere geçelim ;

AÇIKÖĞRETİM SINAVI NE ZAMAN ?

5 - 6 Aralık yapılması planlan açıköğretim sınavları 25 şubatta online olarak yapılacak. 2020-2021 eğitim öğretim 1 .dönem sınavları 25/02/2021 (09:30) dan 01/03/2021 (23:59) a kadar yapılacaktır.
Açıköğretim 2020 1 .dönem ilk kayıt ve kayıt yenileme 25 Ocak -15 Şubat 'a kadar uzatılmıştır.


AÇIKÖĞRETİM YOUTUBE KANALLARI 

  • AÇIKLİSE TV 
Hem sınav hakkında güncel bilgiler hem de ders konularını anlatıyorlar.
  • Eğitimhane 
Çıkmış soruları çözüyorlar ve ayrıca diğer sınıflar için soru çözümleride var.
  • BİLGİ KUŞAĞI 
Sözel ve felsefe gibi konuları işliyor bakabilirsiniz 

  • EMRE HOCA İLE TÜRKÇE SÖZEL MANTIK-ALES-AÇIK LİSE

Sınav hakkında bilgiler ve konu anlatımları var.

  • EMİNE 
Ders çalışma yöntemleri vebenzeri şeyler anlatıyor.


AÇIKÖĞRETİMDE BAŞARILI OLMAK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER

1-Kesinlikle kayıdınızı yaptıktan sonra kitaplarınızı alın ve çalışın

2-Youtube  da birçok hocanın ders videoları bulunuyor mutlaka izleyin önceki yazılarımdan yks önerilerinde verdiğim youtube kanallarına da mutlaka bakın.

3-Ve bu çok önemli mutlaka çıkmış soruları çözün bu işinize çok yarayacak.

4-Çözümlü soru videoları izleyin .

5- Soruları sakın boş bırakmayın.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.❤❤

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)