DİZİ YORUMU: CRASH LANDİNG ON YOU

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Bugün yeni bir dizi önerisi ile geldim.Sizlere farklı alternatifler sunmak istediğim için bu diziyi seçtim. Bir güney kore dizisi , dizi hakkındaki düşüncelerimi dizinin konusunu... sizin için derledim umarım beğenirsiniz.   Okumaya devam edin ;


DİZİ YORUMU

Crash Landing On You 2019 da yayınlanan bir güney kore dizisidir. tvN kanalında yayınlanmış, 16 şubat 2020 tarihinde bitmiştir.16 bölümlük bir dizidir. Başrollerde Hyun Bin ve Seon Yeo Jin oynamıştır.

Dizi hakkındaki yorumlarım , merak ederek izlemiştim ve çok beğenmiştim. Bence karakterlerin uyumu çok iyidi. Dizide Se-ri nin kendi başına bir şirket kurması kimseye ihtiyacı olmadan bu çok güzel bir detaydı kesinlikle . Annesinden sevgi görmemiş olması da çok üzücüydü annesiyle yaptığı konuşmada gözlerim dolmuştu. Abilerinin sırf servet için ondan nefret etmeleri ama babasının onu çok sevmesi... paraşütle ülke değiştirmesi orada ajan sanılması , mayınları koşarak geçmesi çok iyi sahnelerdi .



dizideki enerjisi mükemmeldi . çok tatlı komik bir dizi olduğunu düşünüyorum. Bir yandan da kuzey kore de yaşanan olaylar çok garipdi orda kalmak gerçekten o şartlarda dayanılmaz olmalı.Özellikle önceden isviçrede karşılaşmış olmaları bu sahnede şok olmuştum.Dizinin sonunda Gu Sung Joon un ölmesi beni çok üzmüştü inanmak istememiştim son dakikaya kadar saklıyorlardır diye düşünmüştüm.İkilinin askerler ile diyalogları çok eğlenceliydi 😂😂😂

DİZİ KONUSU

Dizide Kuzey Korede yaşayan bir adam ile Güney Korede holdingi olan bir kadının yaşadıklarını anlatıyor. Yamaç paraşütü yapan Se-ri sert bir rüzgar nedeniyle Kuzey Kore ye düşer. Orada asker olan adam Se-ri yi ajan sanar ve birliğe götürmeye çalışır. Se-ri yanlışlıkla buraya geldiğini anlatmaya çalışır. Holding sahibi olduğunu söyler fakat inanmazlar. Sonra Se-ri yi   askerlerin eline düşmeden güneye götürme planları yaparlar hepsinde de  başarısız olurlar. En sonunda birlik öğrenir ve bir şekilde Se-ri güneye döner Ancak birbirlerine çok bağlanmışlardır.



                                                  TEASER





0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)