KİTAP SATIN ALMA SİTELERİ

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Yeni bir günden merhaba umarım mutlu ve sağlıklısınızdır.Biliyorsunuz ki geçen seneden hayatımıza giren ve devam eden bir virüs ile karşı karşıyayız.Ve bu virüs nedeniyle  sağlığımız için evde kalmak zorundayız ve biliyorum geçen seneden beri evde çok sıkıldık filmler ,diziler izledik kendimize vakit ayırdık , kitap okuduk ve daha birçok şey yaptık. Ve hala evde kalmak zorundayız unutmayın virüs hala bitmedi !!! 


Ve haftasonları sokağa çıkma yasakları var ben de sıkılmamanız için size kitaplar önermeye devam ediyorum, ediyorum ama kitapları  nerden ve ne kadara alacaksınız? İşte bu sorularınızı cevaplamak için geldim. Kitap okuyan kitap okumayı seven arkadaşlarım için birkaç site önermek istedim. Umarım işinize yarar. Asla kitap okumayı bırakmayın ,Sizleri seviyorum hadi sitelere geçeliiim;


KİTAP SİTELERİ



Güvenilir ve gerçekten uygun fiyatlı bir site olduğunu söyleyebilirim. Ben de bu siteden sipariş verdim çok uyguna kitaplar almıştım ve bir sorun yaşamamıştım.Ayrıca pahalı kitaplar da var bi bakın derim 😉

  • KİTAPSEÇ.COM

Uygun fiyatlı kitapları olan güvenilir bir site ara sıra çok güzel indirimler oluyor.Şu anda da çok güzel indirimler var. Ben bu siteden kitap sipariş etmiştim kitaplar güzel geldi yalnız biraz geç geldi bir de ptt kargoyu seçmenizi tavsiye etmem hem geç getiriyorlar hem de özensiz davranıyorlar.Sorun yaşayanlar da var.
 
Daha önce alışveriş yapmadım ancak site hakkındaki yorumlar iyi ve herkes tavsiye ediyor. Uygun fiyatlı ürünleri var .Güzel de indirimler var bakabilirsiniz.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarını bekliyorum. Sağlıcakla kalın.❤❤

TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)