FİLM YORUMU : HAPPY DEATH DAY 1

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma  hoşgeldiniz . Bugün sizlere yeni bir film önerisi ile geldim. Sizlere izlediğim ve çok beğendim bir filmi önermek istiyorum.Filmin adı , Happy Death Day yani ölüm günün kutlu olsun .Film eski bir film ama belki aranızda izlemeyenler olabilir .Ben de geçen sene izlemiştim geç buldum bu filmi ama gerçekten çok hoşuma gitti zaten hemen ardından 2.sini izledim .Bir sonraki yazımda da 2.si hakkında da yazmak istiyorum😊 Öncelikle filmden bahsedelim;


FİLM ELEŞTİRİSİ

Slasher tarzı olan bu filmde bir katil tarafından takip edilip sonunda uyuyup yeni bir güne uyanmak yerine katil tarafından korkunç bir biçimde öldürülen bir kızın hayatını izliyoruz. Filmde Tree isimli bu kızı doğru yolda olmayan kötü bir insan olarak izlemekteyiz .Bu kız her öldürüldüğünde ölümünden önceki güne dönüyor, kurtulmak için ise tek şansı bu katilin kim olduğunu bulmak. Bu yolculukta ise yaşananlar Tree nin bazı şeylerin farkında olmasını sağlıyor . Jessica Rothe'nin oyunculuğu gerçekten de bizi filme daha çok bağlıyor.Filmin sonunda katilin kim olduğunu öğrendiğinizde sizde Tree gibi şaşkınlığa uğruyorsunuz.Son olarak film sevilmiş olmalı ki 2.side çekilmiş.İzlemenizi tavsiye ederim.Sizin için aşağıya bir teaser bırakıyorum.😊

FİLM HAKKINDA 

Scott Lobdellin senaryosunu yazdığı, Christopter Landon tarafından yönetilen korku ve gerilim filmidir.Başrollerinde Jessica Rothe , Israel Broussard ve Ruby Modine oynadığı bu film 2017 yapımlı bir filmdir. IMDb puanı  6,6\10 'dur.Film 1 saat 36 dakikadır.



FİLM ÖZETİ

Filmde, normal bir hayat sürdüren bir üniversite öğrencisi olan Tree'nin hayatı , maske takan bir katil tarafından izlenince şaşırtıcı şekilde değişir.Bu katil tarafından korkunç bir şekilde öldürülen Tree, mucizevi bir şekilde aynı güne yeniden uyanır. Öldürüldüğü günün aynısını ve korkunç sonunu tekrar tekrar yaşar. Ancak katilin kim olduğunu bulana kadar, katili ararken aynı günü ve sonu yaşamaya devam eder.


OYUNCULAR

Jessica Rothe   

    


  Israel Broussard      





Ruby Modine  


  Rachel Matthews   




   Phi Vu 

TEASER




Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarını bekliyorum. Sağlıcakla kalın.❤
İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/gamzeli_kiz_blog
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!

0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)