LOVE WİTH FLAWS

 Selamlar ben Gamzeli Kız , bloğuma hoşgeldiniz. Bugün sizlere dizi yorumu ile geldim.Diziye geçemeden önce beni instagram dan takip etmeyi unutmayın , sizlere güzel içerikler çıkarmaya çalışıyorum bana yardımcı olmak için düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Sizleri seviyorum ❤ Hadi o zaman diziye geçelim; 


Dizi hakkındaki düşüncem ; Dizi normal diziler gibi tesadüfi ya da sade bir aşk hikayesi anlatmıyor.Kore dizilerinin amacı zaten genellikle imkansız ve farklı konulu diziler yapmak.Bu dizide de olduğu gibi... Öncelikle başrollerin uyumu kesinlikle çok tatlı ikisi de gerçekten çok yakışmış. Ben özellikle Oh yeon -seo' nun oyunculuğunu  çok seviyorum.   Ayrıca bir kore dizisi klasiği daha, 2 insan arasında kalma bu gerçekten kore dizilerinde sevmediğim bir durum 2 adam arasında kalan ve sonra kazanan başrol  😂

Dizi  güzellik algısı üzerine düşünebileceğimiz yerler sunuyor .Dizide eskiden kalma bir travmanın geleceğe yansıttıklarını izliyoruz. Eskiden yaşanan talihsiz olaylar ve yanlış anlaşılmalar nedeniyle yolları ayrılan iki insanın gelecek zamanda yollarının kesişmesiyle yaşanılanların doğru yola kavuşması sonucu yeni bir aşk hikayesi yazılması.


                             DİZİ HAKKINDA 

Dizi 2019 da yayınlanan Güney Kore dizisidir.27 Kasım 2019 dan 16 ocak 2020 ye kadar Çarşamba ve Perşembe günleri MBC de yayınlanmıştır.Dizinin türü romantik komedi dir . Dizi 32 bölüm ama 1 bölüm 30 dakikadır. Genellikle kore dizileri 16 veya 32 bölüm oluyor. 

DİZİ KONUSU 

dizi kardeşleri nedeniyle yakışıklı erkeklerden nefret eden bir kadın, ve eskiden çirkin olduğu için eleştirilen artık dış görünüşe önem veren bir adamın etrafında dönüyor. Eskiden yolları ayrılan iki insan yıllar sonra yine buluşuyor.Dizide geçmişte yaşanan bir kazanın ardından kız hafızasını kaybediyor ve olay günü ne olduğunu hatırlamadığından yanlış anlaşılmalar oluyor.



OYUNCULAR


Oh Yeon-Seo      Ahn Jae-Yeun     Cha In-Ha       Kim Geul-Gi    Min Woo-Hyuk   






 

                                          TEASER


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarını bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

0 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)