AĞAÇ EV SOHBETLERİ 125

 


Selamlar herkese ben Gamzeli Kız. Bloğuma hoş geldiniz. Ağaç Ev Sohbetlerinin yeni konusuna ben de bir şeyler yazmak istedim. Bu haftanın konusu DepTone'dan. 😊

"Ne tür bir hayvana sahip olmak istersiniz, evcil hayvan olarak veya başka nedenlerle?"


Ben küçüklüğümden beri hep hayvan beslemenin hayalini kurardım. Hatta özel bir oda hazırlayıp oraya bazı hayvanları toplamayı hayal ediyordum küçükken :) Biz balık besliyorduk eskiden turuncu bir rengi vardı. Özenle bakıyordum, besliyordum ve yanından ayrılmıyordum. Ama biz dışarıda kalmıştık o gece ve eve geldiğimizde maalesef ölmüştü :( Çok çok üzülmüştüm hatta akvaryumu hala duruyor. Bir de  kaplumbağalarımız vardı. Hep başlarında durur izlerdim onları. Sonra ne oldu şu an pek hatırlamıyorum. Bunlar ben küçükken idi hep :)

Köpek beslemeyi hiç düşünmüyorum. Çünkü çok korkarım köpeklerden. Başka bir evde olduğunda içeri bile giremem. O yüzden bunu düşünmedim. Ama ailem izin verseydi kedi almak isterdim. Yani onlarda pek sevmiyor evde kedi. Özellikle annem 😄 Biraz huylanıyor.
Ben daha çok dışarıda bulduğum, rastlaştığım bir kediyi sahiplenmeyi çok isterdim. Böyle ev arkadaşı gibi. Bence güzel olurdu. Belki bir gün olur :) Kar gibi beyaz ya da bal rengi gibi olanları çok seviyorum. Geçen gün dışarıda görmüştüm keşke kucaklayıp eve götürebilsem diye düşündüm 😄

Kuş da hiç beslemedim ama çok kuş besleyen evlere misafir oldum. Biraz korkuyor gibiyim ama yine de dibinden ayrılmıyorum kafeste olunca. Özellikle de birden  kafesi açıyorlar ya çıkıp odada gezinmeye başlıyorlar. Başlarına gidip onları incelemeyi seviyorum. Bir de parmağımı uzatıyorum onlar yaklaşınca geri çekiyorum 😂 Böyle işte. Ama mutlaka evde bir evcil hayvan bulunsun istiyorum.


17 Yorum

  1. İnşallah hayalini kurduğun o evcil dostlardan birine kavuşursun Gamzeli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah bir gün Yıldız. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Evde yaşamaya en uygun hayvan bence kediler, ev ortamını seviyorlar. Biz yıllarca evde kedi beslemiştik. Ama annem onların tüylerini temizlemekten iyice bıktığı için bahçeye transfer etmişti. :) Köpeğimiz de varmış, bahçede dururmuş sonra zehirlemişler. Onlarla arkadaş olmak güzel ama ölünce üzülüyor, mutsuz oluyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir süre sonra o kadar alışıyor ki insan ölünce çok üzülüyor. Köpeğiniz için üzüldüm :( Dediğin gibi en çok kediler eve uygun :)

      Sil
  3. Ben de senin gibi kedi beslemek isterdim fakat zamansizliktan iyi bakar mıyım diye endişe ediyorum.Akrabalarimda kuşlar var fakat açıkçası çok ses yapıyorlar, kaldıramıyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaman ayırmamak da olmuyor. Kuşları severim de çok ötüyorlar :D

      Sil
  4. ay hadi işallah bir gün bir sokak kedisini eve getirirsin :) kuşların parmak gagalaması çok tatlı oluyo yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah İnşaAllah ya :) Teşekkür ederim :) Biraz çekiniyorum ama ben kuşlardan :D

      Sil
  5. Hayallerin çok tatlıymış. :) Kuşlar çok değişik ya. Benim bir kuş pitbull gibi bırakmıyordu bir ısırınca. Büyük ihtimalle çok korktuğu için, çekerim çekerim gelmezdi öyle yapıştırdı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Pitbull gibi mi, ben de korkuyorum biraz işte bu yüzden :D

      Sil
  6. Evcil hayvan sahiplenmek güzel bir his bence. Tabii o hayvanın tüm sorumluluğunu almayı kabul edeceksek. Kedi, ben de çok severim. Kuş da güzel oluyor. Özellikle muhabbet kuşları. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum arkadaş gibi oluyor sana :) Kesinlikle sorumluluğun alınması gerek, sıkılınca sokağa bırakmak olmaz.

      Sil
  7. Beyaz kediler en güzeli bence de :)

    YanıtlaSil
  8. Hayvan beslemek çok güzel, evde bir hayvan olması çok çok güzel:))) Yıllarca balık besledik, sonrasında muhabbet kuşlarımız oldu, cennet papağanımız oldu:) En son kardeşim kedi aldı. Normalde çok korkuyordum ama bir süre sonra öyle alıştım ki anlatamam, onsuz duramaz hale geldim:))) Senin korkunu anlayabiliyorum, çünkü bir aralar ben de böyleydim. Eve alınca yavaş yavaş alışıyor insan ve inan bana korku kalmıyor:) Özellikle kedisiz durabileceğimi sanmıyorum, kedileri ayrı seviyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedileri çok severim de köpeklere pek ısınamıyorum. Alışırım belki öyle yakın bir yerde bulunursak. :D

      Sil
  9. Bence köpekler en korkulmayacak hayvanlar. Sizin gibi tırsıyordum önce ama ufaktan alıp besledikten sonra alışıyorsunuz. Hiçbir zaman kedimiz olmadığı için aynı tedirginlik bu hayvan cinsi için geçerli. O tırmıkları bana çok ürkütücü geliyor. Ama köpekler farklı. O en sert kemikleri keskin dişleriyle parçalayan köpekler elinizi ağzınıza koysanız bile size en ufak zarar vermiyorlar. Aç bırakılan, kötü muamele görenlerden bahsetmiyorum tabii:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)