BİLGİLARYUM İLE RÖPORTAJ /Gamzeli Kız

     Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün röportaj serisinin yeni yazısını paylaşıyorum. Yeni yazı yeni blogger 😊 . Bu seriyi biraz daha sohbet tadına çevirmeyi düşünüyorum , bloggerları size ilgi alanlarıyla hobileriyle tanıtmak sizlere açmayı düşünüyorum. Ve ismi de değiştirmeyi düşünüyorum isim önerilerinizi alırım  😉 

Serimin yeni konuğu Bilgilaryum ile güzel bir röportaj yaptık . Bilgilaryuma sorularıma cevap verdiği için çok teşekkür ediyorum. onun sitesini de aşağıya bırakacağım uğramayı unutmayın. hadi buyrun sizlerle birlikte Bilgilaryum'u tanıyalım. okumaya devam edin 👀



Ilk olarak Merhaba , öncelikle kendini bize tanıtabilir misin ? neler yapıyorsun ?

Ben Oğuzhan! Temmuzun 24ünde 15 yaşıma gireceğim. Öncelikle atletizm ve kodlama ile uğraşıyorum. Atletizmde madalyam var 1.5km uzun koşu Ayrıca boş zamanlarımda kitap yazarım ama yayınlamam hep flaşı da pdf şeklinde durur  Blog yazısı ve youtube'a video çekerim  En büyük hayalim MSÜ Sınavına girip Kazanarak orduya gitmek  Yani mesleğimi askeri bir meslek istiyorum 


Anladım her şey gönlünce olsun , Peki bu teknolojiye olan ilgin nasıl başladı ? 

En başta akıllı telefon ile başladı Akrabalardan telefon ile bilgisi olmayınca telefon bozulunca tablet bilgisayar Bozulunca sürekli tamir etmeye götürüyorlardı Bende youtubedan izleyerek başladım telefon tamirine Ortaokuldayken kodlama dersi vardı En Başta çok zorlandım Ama Çalıştıkça bilgim ve merakım arttı Sonra okulda bir robot ve oyun tasarlamamız istendi öğretmenlerden Birçok kişi yapamadı Az sayıda yapanlardan arasında bende vardım Robotum TÜBİTAK fuarına katıldı Bu arada kodlamam daha çok arttı İşte kendimi geliştirerek bu hallere geldim Eskiden Bırak Uygulama ve web sitesi yapımı, okulda oyun yap deyince zorlanırdımAma şimdi kodlama ile herşeyi yapıyorum

Çok güzel , Kitap yazdığını söyledin ne tür kitaplar yazıyorsun ?

Genellikle bilim tarih kitapları bilim kurgu Mesela şimdi yazdığım kitap Bilim kurgu kitabı

O zaman biraz da blogger hakkında konuşalım , Blogger ile nasıl tanıştın ve nasıl başladın?

İlk önce benim bir blog sitem vardı oguzhanerenoffical diye YouTube kanalından oyun videoları çekiyordum ve nasıl indirildiğini açıklama kısmında linki koyuyordum Böylece site görüntülenmesi artıyordu Önceden site yokken arkadaşlarım benim kodlama da iyi olduğunu ve bununla birşey yap dediler Bunu ailem ve özellikle öğretmenlerim çok destekledi Allah var Yukarda haklarını yiyemem Düşünüyordum acaba ne yapabilirim? Googleda araştırma yaparken bir siteye girdim ve aklıma zınk dedi oturdu bilgilaryum.resmi'in profil resmi Site açmaya karar verdim Sonunda böyle oldu


Yazılarında nelere dikkat ediyorsun ?

En başta gündem Bu dönemde insanlar ne düşünüyor Bu Yada işte arkadaşlarıma söylüyorum Siteye yazı atacağım diye bilgilaryum.resmi'in profil resmi Onlarda işte bu bu şu konuları yaz diye bende yazıyorum

Uygulaman ve siten hakkında bize bilgiler verebilir misin?

Öncelikle sitem bir teknoloji tarih bilgisiyar  Android telefon işte en önemli bilim insanlarını hakkında bilgi paylaşıyorum Uygulamam içinde sitemi uygulamaya dönüştürdüm bilgilaryum.resmi'in profil resmi
Yani webview yaptım kısaca 

İlham aldığın biri var mı , varsa kim ?

en çok İrem abla ve sen abla

                               Yazılarının izlenmesi gelen yorumlar sana ne hissettiriyor ?

Eskiden yani İrem abla işte seninle tanışmadan önce sitemde herhangi bir yorum yoktu Zaten yapanlarda kuzenlerim arkadaşlarımdı Sizinle tanıştıktan sonra yorum yazma sayısı arttı Zaten ilk yorumu yani yabancı olarak yazılan yorum İrem ablaya aitti Hiç unutmam bunu Sonra sen yazdın yorum işte 1 Keşmekeş yazdı
bilgilaryum.resmi'in profil resmi Yazdıkları ve beni ne zaman tanıtırlarsa içime bir Heyecan girdi çok mutlu oldum

                               Blogunun ismi nereden geliyor nasıl karar verdin ?

İlk önce sitemi bilgi paylaştığı için kurdum ilk ismi Bilim Ağacı idi Biliyorsun Evrim Ağacı diye site var Aynı olduğu için değiştirdim Aslında ismini bana Ait değil İnternetten buldum.


Bilgilaryum blog sitesi Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/



9 Yorum

  1. Keyifli bir röportajdı. Bilgilaryumun ilgi alanları çok güzel. Hedeflerine ulaşır İnşallah. Emeğine sağlık Gamzeli Kız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim Duygu :)

      Sil
  2. Mrb.Gamzeli kız bu aralar ben de çok blog gezemiyorum, yoğun çalışma hayatım var, evde olunca da malûm dünya işleri bitmiyor, güzel bir röportajdı:) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkürler :)) , Evet öyle oluyor maalesef

      Sil
  3. Ben ile röportaj yaptığın için teşekkür ederim! bilgilaryum.blogspot.com bakın bu sitem

    YanıtlaSil
  4. Genç arkadaşımıza başarılar dilerim:-) Sizin de emeğinize sağlık, keyifli bir söyleşi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Aramıza yeni katılanlardan. Fakat yazıları ilginç ve meraka düşüren konuları var. Benden ilham aldığını okurken yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi. Eğer yardımcı oluyorsam ne mutlu bana. Başarıların daim olsun...

    Yine muhteşem bir röportaj olmuş. 💖🙂👏🏼

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)