KİTAP YORUMU : NO :26

     Selamlar ben Gamzeli kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün yeni bir kitap yorumuyla geldim. Çok sevilen kitapları büyük ilgi gören bir Wattpad yazarı olan Beyza Alkoç'un  wattpad' da yayınladıktan sonra kitap haline getirdiği No : 26 kitabını inceleyeceğiz. Benim çok beğendiğim bir kitaptı bu yüzden buraya eklemek istedim. Çok uzatmadan yazımıza geçelim hadi o zaman okumaya devam edin 👀


NO :26

KİTAP Konusu 

Kitabın açıklaması şöyle ; "Sen bırak tutunmayı dünya bizi sarmalar. Kendimi yaşamaya değer görmediğim her şey benim esaretimdir"

Kitapta küçükken babasından şiddet görmüş küçük bir kız çocuğu olan Mine'nin kariyerinde ilerlerken tanıştığı efe ile olan hikayesi anlatılıyor. Mine Yeşil küpeli kız takma ismi ile internette magazin haberleri yapan ve bu işte çok başarılı olan bir kızdır, Birçok insanı kendine hayran bırakmıştır. Geçmişini silip yenib bir hayata başlayan Mine kariyerinde ilerlerken bir magazin haberi yapmak için , ünlü ve kimsenin ulaşamadığı Efe duran hakkında bilgi toplamak için onun binasına taşınarak kimliğini gizler. Zamanla aralarındaki ilişki ilerler Efe Minenin için açar ve onu geçmişinden kurtarmaya çalışır.


KİTAP Yorumu

Öncelikle kitabın Wattpatte tesadüf eseri okumuştum tabii o zaman ne Beyza Alkoçtan ne de  kitaplarından haberim yoktu. onu bu kitabıyla tanıdım bu hikaye kitap olunca tekrar okudum ve hiç sıkılmadım. Minenin geçmişini anlattığı birçok yerde ağladım yazar duyguyu okuyucuya geçirmiş bence. Hikaye Minenin ağzından anlatılıyor  onun hayatını düşüncelerini okuyoruz ve tabii bir de iç ses var . çoğu zaman Mine ile kavga eden bir iç ses. Kitapta çok sevdiğim yerlerden biri de Efe nin Mine için yaptıklarıydı gülümseyerek okudum. hatta anneme kitabı anlatırken Efenin Mine için yaptıklarını söylediğimde şöyle dedi " Efe de efeymiş " 😅 

Tabii başlarda güzel gidiyordu ilişkileri fakat Efenin Minenin gerçek kimliğini öğrendiğinde gidince çok üzülmüştüm. Mine Efeye bağlandıkça onun gerçeği öğrenmesinden çok korkuyordu korktuğu da sonunda başına geldi. Efe ünlü olmayı ve magazincileri sevmeyen biri . ama arada pürüzler de olsa sonun da mutlu bitti ya çok güzeldi. Kesinlikle kitap çok güzel yazılmış Beyza Alkoç'un çok sevilen kitaplarından biri oldu yine.


Beyza Alkoç'un diğer kitapları

- Karantina (seri halinde)
- 3391 kilometre
-Sınır
-Sınırsız
- Sıfır kilometre
- Asansör
- Kar küresi


Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

12 Yorum

  1. Açıkçası Wattpad'de kitap okumayı sevmiyorum en son 5-6 yıl önce okuyordum ama geçenlerde twitter'da denk geldiğim bir tag üzerinden ederlezi diye bir kitabın bir bölümünü okumuştum ve güzeldi. O zaman sıradaki kitap ederlezi olsun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkür ederim :) Bakalım olur belki :D

      Sil
  2. Kitap ismi neden No:26 acaba? En çok onu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No 26 olayların geliştiği yer yani Minenin Efe den haber toplamak için taşındığı bina.

      Sil
  3. Beyza alkoc en sevdigim yazardir bu kitabini da cok sevmistim. Annenin cumlesi cok hosuma gitti "efe de efeymis" ��

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yorum olmuş...😅💖👏🏼✨

    YanıtlaSil
  5. Wattpad de kitap hiç okumadım. Ama anlattığın güzele benziyor. Denemeye değer :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. watped romanları okuyom alkoç okumadım ama okurum hıhıms :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)