Yeniden Selam! Tekrar Başlıyoruuzz...

Uzun zaman sonra yeniden selamlar sizlere :) Ben Gamzeli Kız. Bloğumu takip edenler biliyordur ki bir süredir hem burada hem Instagram'da hiç aktif değildim. Aynı zamanda siz blogger arkadaşlarımın yazılarına da uzak kaldım. Merak edenlere teşekkür ederim, çok şükür ki iyiyim. Sağlık bakımından bir sorunum yok. Sizlerin de olmamasını dilerim. Ben daha çok dijital anlamda, vakit anlamında sıkıntılar çekiyordum ki. Aslında baktığınızda ilk yazmaya başladığım zamanları çok özlüyorum; telefonumun, bilgisayarımın bir sorununun olmadığı ve zaman konusunda rahat olduğum. Ama zamanla özellikle bu yıl çok aksattım buraları. 




Önce bilgisayarımda sorun çıkması ile başladı .İlk zamanlarda yazdığım bir bilgisayarım vardı, onu annemin işleri için ona verdim. Ben de başka bir bilgisayar ile idare ediyordum. Ekranı gidip geliyor ve ilk açtığım zaman çok çok geç açılıyordu ve kapanmamaya kadar gitti. Bundan önce de telefonumda zaten bir sıkıntı vardı, kendi kendine şarjı varken kapanıyor ve donuyordu. Baktığımda bataryasının şiştiğini gördüm ve telefonu kapattım. Bir süre tamire gitmesini beklemek zorunda kaldım. Nihayet tamire gitse de geldiğinde düzelmediğini gördüm. Zaten ondan önce birkaç kişi yapamamıştı ve tam yapanı buldum derken böyle oldu. 

Şimdi ise burayı gerçekten çok özledim ve bir süredir aktif değilken taslak yazı biriktirdim. Eskisi gibi her gün yazı paylaşamasam bile yazılarımı  yayımlayıp araya mesafe koymamaya çalışacağım. 

Yeni yazılarımda birlikte görüşmek dileğiyle. Kendinize çok iyi bakın :)

17 Yorum

  1. Tekrar hoşgeldin o zaman. Epeydir ben de paylaşım yapmamıştım. Bendeki daha çok yaz rehavetinden. Sevgiler selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Yıldız :) Bir süredir bloglara da uğrayamamıştım. Paylaşımlarına bakacağımm. Sevgiler :))

      Sil
  2. Merhabalar.
    Blog sayfanıza tekrar hoş geldiniz. Aslında arada bir ara vermenin gerçekten faydası oluyor.
    Güzel şeyler ve güzel konular içerikli paylaşımlarınızda buluşmak dileğimle.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Çok teşekkür ederim, hoş buldum. Dediğiniz gibi faydası oluyor. Selamlar :)

      Sil
  3. Süpeerr... O halde bana çaya beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. pekii tel ve bilgisayar sorunların çözüldü mü yani inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Yeniden hoş geldiniz diyelim o halde. 😊🌸

    YanıtlaSil
  6. Çok şükür. Çok haklısın her şeyden önemlisi sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin, özlettin kendini. Seni görmek güzel. :))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin tekrar, hem özlemiş hem de merak etmiştik seni:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)