GECEYE FISILDANAN DİLEKLER| BARBARA FREETHY

 Selamlar herkese ben Gamzeli Kız. Bloğuma hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Yeni bir kitap yorumu yazısında beraberiz.  Bugün okumaktan zevk aldığım bu kitaptan bahsedeceğim sizlere. Yaptığım kitap alışverişinde indirimden almış ve bir şans vermek istemiştim.  Yazarı bu kitabı ile ilk kez duydum. Ama yazım tarzını beğendim açıkçası. Çok hoş bir anlatımı var. Yazdığı bu kitap da kadınlar için yazılmış. Hani derler ya "Bazı kitaplar kadınlar için yazılır" bu kitap da ondan diyebilirim. Daha detaylı kitap incelemesi için okumaya devam edin 👀

Üç kadın...

365 gün içinde tek bir gün...




Elimdeki kitap Novella yayınlarına ait. 207 sayfa. Diğer kitaplardan küçük bir ebatı var. 

Basım Yılı: Mayıs 2016

Çeviren: Laden İldeniz




Kitabın Konusu

Kitapta aynı gün doğan üç kadından bahsediliyor. Birbirlerinden habersiz üç mutsuz kadın doğum günlerinde yeni başlangıçlar için mumlarını üfler. Her birinin de dileği farklıdır. Hayalleri, atmak istedikleri adımlar farklı olsa da umutları aynıdır. 

Liz sevebileceği birini dilerken, Angela çocuk sahibi olmayı, Carole ise gerçek ailesini istiyor. Peki, dilekleri kabul oluyor mu? Okuduğunuzda ilerleyen 1 sene içerisinde bunu öğrenmiş oluyorsunuz.

Kitaptaki en büyük ders ise yaşınız kaç olursa olsun, nasıl bir hayata sahip olursanız olun, yeni başlangıçlara adım atmaktan korkmayın. Yeni başlangıçlar size yeni mutluluklar getirebilir. adım atmaktan çekinmeyin.  Yaşınız size asla bir engel olmasın. 



Alıntı Köşesi 📍


"Dilekler, gökyüzünü aydınlatan yıldızlar gibidir."

"Yaşlanmak mecburidir, büyümekse tercihe bağlı."

"Doğru zaman geldiğinde doğru insan da gelir..."

"O intihar ettiyse... Peki, ya benim çektiğim acı? Onun savaşmasına ihtiyacım vardı, vazgeçmesine değil. İntihar korkakça bir davranış."

"Eğer Yakışıklı Prens onu bulamıyorsa, belki de onun Yakışıklı Prens'i bulması gerekiyordu. Derin bir nefes alarak gizli bir dilek tuttu: Sevebileceğim biri.

"Sen izin vermediğin sürece kimse senin içini göremez."

"Hepimiz şanslı bir günde doğmuşuz."

 


Kitap Yorumu 

Kitabın anlatımı çok yalın ve anlaşılır. Büyük bir beklentiyle okumanızı tavsiye etmem ama kafa dağıtılabilecek çok hoş bir kitap. Çok akıcı ilerledi. Kapağına kesinlikle bayıldım çünkü o kadar güzel tasarlanmış ki, kitabın içini yansıtıyor diyebilirim. 

Ben en çok Liz ve John'un arasındaki iletişimi çok sevdim. Teras katındaki tanışmalarında kurdukları diyaloglar beni çok bağladı. Carole'u verdiği karardan dolayı tebrik ettim ve onun adına çok mutlu oldum. Eskiye dönüp yaptığı yüzleşmeler çok doğru bir karardı bence. Angela'nın ise anne olmamasına üzülmesinin ardından daha güzel bir şey yapıp evlatlık edinme kararına çok mutlu oldum. Kitap size çok basit gelebilir çünkü tesadüfler silsilesi adeta. Onun da bu kararı vermesi tesadüf eseri olmuştu. 

Sadece tek bir şikayetçi olduğum konu var, kitabın devamı yazılabilirdi. Yani sanki hızlı bitti gibi geldi. Bir de 1 yıl sonrasına hızlı bir geçiş oldu. O aradaki süre biraz daha anlatılabilirdi mesela. Örneğin John ameliyat olduktan sonra Liz'i görünce nasıl bir tepki verdi bunu okumayı çok isterdim. 

Puanım 10\9  💕

Bugünkü yazının sonuna geldik. Kitabı okumuş muydunuz? Cevabınızı benimle yorumlarda paylaşabilir, düşüncelerinizi belirtebilirsiniz. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın. yeni yazılarda mutlulukla görüşmek dileğiyle ❤

Instagram: gamzeli_kiz_blog

Twitter: Gamzelikizblog

22 Yorum

  1. Bu kitabı ben de almıştım ama henüz okumadım:))) ''Sen izin vermediğin sürece kimse senin içini göremez'' alıntısı çok hoşuma gitti. Kitap kapağı gerçekten çok hoş tasarlanmış:))) Senin yorumundan sonra kitap hakkında daha net bir fikrim oldu, emeğine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının kitap hakkında fikir sahibi olmana yardımcı olmasına sevindim. Şimdiden keyifli okumalar :) Benim de çok sevdiğim bir alıntıydı, eklemek istedim mutlaka. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok puan vermişsin, yorumunu okuyunca orta seviyede bulduğunu sandım. :) Kapağı çok güzel görünüyor. Konusu çok da cezbetmedi ama içerik önemli tabi. Güzel bir tanıtım olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta seviyede bir kitaptı aslında ama okurken beni kendine çekti. Kısa süre içinde de bitirdim, aktı gitti yani. Yorumun için teşekkür ederim Duygu :)

      Sil
  3. tesadüfler güzel konudur güzel işlenirse :) kitap tasarımı çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, bazı yazarlar klişeleri kendi tarzlarında işlediklerinde çok kaliteli kitaplar çıkıyor. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  4. Kitabı ilk kez gördüm.Güzel bir anlatım olmuş kaleminize sağlık😊

    YanıtlaSil
  5. Üç farklı kadın hikayesinin bir kitapta toplanması hoş olmuş bence. Geceye Fısıldanan Dilekler elimde olsa bir günde bitirebilirmişim hissi uyandırdı bende. Alıntılar da hoştu. Sonuncusu hariç yaşam deneyimlerinden süzülüp ortaya çıkmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu ilgimi çekmişti, üç farklı konu, tek bir kitap. Kesinlikle 1 günde bitirilebilecek bir kitap, çerez :D Yorumun için sağ ol :)

      Sil
  6. ne hoş konu, herhalde üçü de sonunda mutlu oluyor, teşekkür ederim okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, mutlu sonlar güzeldir :) Yorumun için sağ ol Deepp :)

      Sil
  7. Gerçekten de öyle. Çevreden yana sıkıntılı olanlardan biriyim ben de. Bu yüzden de düzen bozuluyor ister istemez :( Umarım istediğin gibi bir yaşam sürdürebilirsin Müfred :) Herkese ve her şeye rağmen.

    YanıtlaSil
  8. Biraz geç olduğu için kusura bakmayın, 2022 bloglar listesindesiniz, insta ve blog 'dan da takipçinizim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı gördüm çok mutlu oldum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Daha önce denk gelmemiştim bu kitaba.Çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık😊

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir konusu varmış, okuma listeme ekleyeceğim:)
    Bu arada epeydir yoksun sanki umarım her şey yolundadır...

    YanıtlaSil
  11. Doğru zaman geldiğinde doğru insan da gelir..." çok anlamlı, böyle bir kitaptan haberim bile yoktu taki size denk gelene kadar. Teşekkürler ✏️✏️✏️

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)