YOUTUBE KANAL ÖNERİLERİ

 Selamlar ben Gamzeli Kız bugün sizlere çok güzel öneriler getirdim. Çevremde aldığım ve benim daha önce izlediğim de içinde bulunan çok verimli YouTube kanal önerileri vereceğim.  Daha önce de böyle bir yazı yayınlamıştım ona da  BURAYA tıklayarak ulaşabilirsiniz. Okula giden eğitim görenlerin işine fazlasıyla yarayacak anlatımı güzel kaliteli kanallar seçtim. Sonraki yazılarımda da genel verimli herkese hitap edebilecek kanalları derlemeye çalışacağım. Umarım sizler için verimli olur tanıdıklarınıza da tavsiye ederseniz çok sevinirim. Hadi okumaya devam edin

YOUTUBE  KANAL ÖNERİLERİ




MATEMATİK 

  • İlyas Hoca 
  • Anıl Hoca İle Matematik


FİZİK 

  • Umut Öncül 
  • Farklı Ders 
  • Fizikle Barış


TÜRKÇE 

  • Rüştü Hoca
  • Gizem Ural
  • Kadir Gümüş 


COĞRAFYA 

  • Yavuz Tuna 
  • Engin Hoca 
  • Bayram Meral 


TARİH

  • Ramazan Hoca
  • Hamza Tatar 
  • Cavit Ardıç 
Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


3 Yorum

  1. Kpss için dinlediğim hocalardı birkaçı. Güzel bir liste olmuş, emeğine sağlık. :) Coğrafyada en çok Mehmet Eğit' i dinlerdim, çok faydası oldu bana.

    YanıtlaSil
  2. Daha KPSS'e sınavına giremediğim için sınav için bunları araştırmamıştım. Ama 3 sene sonra bu kanallardan çıkmam. (9.sınıftan 10 geçeceğim bu sene)
    Bu arada tüm okuyucuları ve yorumcuları blog sayfama beklerim.!

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bir liste olmuş. Emeğine sağlık :) Eminim herkes için faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)