EĞLENCELİ SİTELER

Selamlar herkese ben Gamzeli Kız. Bloğuma hoş geldiniz, iyi ki de geldiniz. 
Genelde sizlere fayda sağlayacak site ve uygulama önerileri versem de bugün biraz farklı olsun istedim. Bu yazımda sizlere eğlenceli siteleri önerdim. Kesinlikle sitelere bakmanızı öneririm. İlginizi çeken siteleri benimle yorumlarda paylaşabilirsiniz. Siteleri incelemek isterseniz okumaya devam edin 👀




  • Thetruesize.com




Ülkelerin büyüklüklerini karşılaştırabileceğiniz bir sitedir.  Arama kısmına yazdığınız bir ülke ile diğer ülkeler arasında büyüklük karşılaştırması yapabilirsiniz.


  • Autodraw.com

Zevk alacağınızı düşündüğüm bir site. Ben kullanırken aşırı eğlendim. Sitenin amacı, yapay zeka ile resim çizmek. siz resmi çizerken yukarıda ne çizdiğinizi tahmin edip objeler beliriyor. Şekiller ve yazı da kullanabiliyorsunuz. Boş zamanlar da vakit geçirip eğlenebileceğiniz bir site.


  • Framesynthesis.com



Oturduğunuz yerde araba sürerek dünyayı gezmek ister miydiniz? İşte bu sitenin de amacı bu, Google harita da araba sürmek.  Klavye tuşları ile seçtiğiniz şehri gezebiliyorsunuz. Ayrıca oyun kolunuz varsa park simülatörünü de kullanabilirsiniz.


  • Flightradar24.com


Dünya üzerindeki tüm uçakların geldikleri ve gittikleri yerleri, şu anda nerede olduklarını canlı bir harita üzerinden takip edebilirsiniz. Örneğin; Türkiye'de ki herhangi bir uçağı seçiyorum ve nereye gittiğine bakıyorum. Kaçta hareket ettiğini, ne zaman varacağını ve ne kadar sürede uçağın uçtuğunu da yine görebiliyorsunuz.


  • Localingual.com


Dünyadaki seçtiğiniz her ülkenin aksanını sesli bir şekilde dinleyebiliyorsunuz. Belirli bir ülkeye tıkladığınızda pencerenin sağ tarafında bir panel açılıyor, tıkladığınız ülke ve başkentin ismini dünyanın her yerinden farklı aksanlar ile duyuyorsunuz.

Umarım siteleri beğenmişsinizdir. Düşüncelerini bekliyorum. En çok hangi site ilginizi çekti?

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/


4 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)