DİZİ YORUMU: EXTRAORDİNARY YOU

Selamlar herkese ben Gamzeli Kız, bloğuma hoş geldiniz. İyi ki de geldiniz. Sizlerin yazımı okuduğunu bilmem için yorumlarda fikirlerinizi belirtirseniz orada buluşabiliriz. Eğer ilk defa sitemi ziyaret ediyorsanız sizi sağ ayak ile içeri alalım. :D bloğumda farklı türlerde yazılar yayınlıyorum, aslında burayı tam hobi olarak kullanıyorum. Okuduğum kitapları, izlediğim dizi ve filmleri, öğrendiğim tavsiyeleri sizlerle beraber paylaşıyorum :) Umarım burada kendinizden bir şeyler bulabilir ve burayı çok seversiniz. Düşüncelerinizi her daim benle paylaşabilirsiniz, sizleri seviyorum 💛

E o zaman gelelim bugün sizlerle paylaştığım bu yazımıza, bloğumda daha önce Güney Kore dizilerinden yazılar yayınlamıştım. Geçen sene çok fazla bir şekilde izliyordum. bu sene biraz fazla yoğunluktan dizilere daha az zaman ayırabiliyorum. Bu dizi de geçen sene izlediğim diziler arasında. Aslında genelde Kore dizileri 16 bölümden oluşur, yani bizim gibi 2 sezon kadar entrika ile diziyi uzatmıyorlar. Bu yüzden de hemen izlenebiliyor. Ama mesela bu dizi gibi ve 50 bölümü gördüğüm diziler de var. İzlendiği ve sardığı sürece sıkıntı yok. 

Ben de bugün sizlere bu diziden bahsetmek istedim. Bu arada da diziden birkaç görsel de bıraktım aşağıya ;)  Çok fazla sizi de meşgul etmeden aşağı doğru kayarak yazımıza geçelim. Okumaya devam edin 👀

 EXTRAORDİNARY YOU 



DİZİ HAKKINDA

  • Bölüm sayısı: 32
  • Tür: Romantik, Komedi, Fantastik Film
  • Oyuncular:  Kim Hye-yoonRowoon; Lee Jae-wook; Lee Na-eunJung Gun-jooKim Young-daeLee Tae-ri
  • Yayın Yılı: 2019 \ Güney Kore






KONUSU



Extraordinary you, bir çizgi roman karakteri olduklarını öğrenen ve kendileri için yazar tarafından belirlenen hikâyeyi değiştirmeye çalışan lise öğrencileri hakkında bir dizidir. Bu karakterler kendi kaderlerinin iplerinin kendi ellerinde olmasını istemektedirler. Bu süreçte de yaşadıkları ve 







DİZİ YORUMUM 

Dizi 32 bölüm sürüyor, normalde sıkılma gibi bir ihtimalim olurdu ama dizinin konusu ve karakterleri beni inanılmaz bir şekilde bağladı. Bir hafta bile sürmemiştir belki bitirmem. Gece gündüz izliyordum çünkü :D Ben genelde Kore dizileri izlemeyi seviyorum çünkü basit konulu olmuyor çoğu. Bu dizi de öyle bir dizi.

Çizgi roman senaryosu içinde olan gençlerin bunu fark etme olayları anlatılıyor. ilk önce bunu Dan Oh yani baş kadın karakterimiz fark ediyor. Kendisinin bir hastalığı var ve yazar onu kontrol ediyor. ama dizide iki durum var biri romanın içinde oldukları an biri de dışında oldukları. İçindeyken kendi istediklerini yapamıyorlar çünkü yazar kurduğu senaryoya göre onları kontrol ediyor. Ama çizgi romandan çıkınca istediklerini yapabiliyorlar. ilk bölümlerde karakter birtakım farklılıklar fark edip olayı çözmeye başlıyor.

Bir de bizim yakışıklı bir başrol erkeğimiz var ama bu çizgi romandaki başrol değil maalesef. Dizi senaristinin belirlediği karakter. Kendisini birkaç bölüm sonrasında keşfediyoruz. İlk bölümlerde yüzü görünmüyor ve son derece gizemli bir şekilde görünüyor. Dan Oh'un hayatını falan kurtarıyor birkaç kez. Yani onun ihtiyacı olduğunda ortaya çıkıyor. Bu karakter de Haru kendisi gerçekten çok yakışıklı ve çok da kibar birisi :D Dizinin klip yorumlarında okumuştum birçok kişi "Haru varken diğer herkesin istekleri artıyor" diye yazmış ama gerçekten de bir bakıma öyle :D Sadece yüz olarak da değil dizideki hoş hareketleri de etkiliyor.
Dizi bazı kısımları dışında çok güzel ilerlerken birden işler karmaşık bir hal alıyor. Haru değişiyor ve bu kısımlar benim çok sinirim bozuyordu. Neyse ki tekrar düzeldi. O zamanlar da ona gerçekten de sinirlensem de sonra tekrar işlerin yoluna girmesine sevinmiştim.

Baek Kyung'u tabii ki de asla sevmedim. Kendisi aslında Çizgi roman yazarının baş karakteri ama dizi senaristimizin değil 😂 Yaptığı hareketler falan zaten sinirimi bozuyorken bir de Dan Oh'a yaptıkları işleri çığırından çıkardı. Maalesef Çizgi romana girdiklerinde kızımız da ona bayılıyormuş gibi bir role girmek zorunda kalıyordu. Sahne dışında da gözlerini devirip ondan uzaklaşıyordu. Yine bir klasik bu çocuk kızımızın değerini çok geç anladı ama hiç de fayda etmedi.

Baş rollerimizin ikisinin de izlediğim ilk dizisiydi. Sonra başka farklı dizilerini de gördüm. Ama bu dizideki uyumları ve karakterleri bambaşkaydı. 




Bir de Fragman bırakayım izlemek isterseniz bakarsınız :)


Çok doğru bir tespit :D


Evet bir dizi önerisinin daha sonuna geldik. İzlediyseniz ya da izlemediyseniz bunu yorumlarda belirtebilirsiniz. Umarım yazıyı beğenmişsinizdir, fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yorumlarda bekliyorum. Sağlıcakla kalın kendinize iyi bakın.❤❤


INSTAGRAM: gamzeli_kiz_blog

TWİTTER:  Gamzelikizblog



15 Yorum

  1. This is something that doesn't interest me. Enjoy your day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment:) Have a nice weekend:)

      Sil
  2. Konusu bana W dizisini anımsattı. Ona benziyorsa izlerim, eğlenceli görünüyor. Keyifle okudum yazını, tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah W dizisinin yeri apayrı benim için. İlklerimdendi :D Konusu ona benziyor fakat burada olaylar farklı gelişiyor, onu sevdiysen bunu da seversin bence :) Teşekkür ederim Duygu:)

      Sil
  3. izlediiim çok da keyifliydiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Kore dizileri bir beni sarmadı gitti. :)

    YanıtlaSil
  5. Iki senedir vakitsizlikten dolayı dizi ve tv izleyemiyorum.Kore dizilerini de hiç izlemedim malesef:( ancak hint filmlerini severim.Paylasim için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim Gülten :) Ben de yoğunluktan daha az zaman ayırabiliyorum artık.

      Sil
  6. Evet :) bir şeyleri değiştirmek ve içime sinecek bir blog hazırlamak istedim. Çok teşekkür ederim İlkay :) Aslında hiç dinlememiştim, tavsiyen üzerine bakacağım. gerçekten de eğlenceli bir diziydi.

    YanıtlaSil
  7. hiç Kore dizisi izlemedim desem :)
    teşekkürler tavsiye için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim desem :D Ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. Selamlar, Extraordinary you film içinde film yani, fragmanı da izledim. Fazlasıyla merakımı uyandırdı. Çok teşekkürer :)

    YanıtlaSil
  9. bu koreliler çok tatlı oluyor yahu

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)