FİLM YORUMU: ALONE

 Selamlar herkese:)  yeni bir haftaya başladık ve elbette ki yeni bir aya girdik artık. Umarım hedeflerinizi gerçekleştirir, bu ayı sağlıklı geçirirsiniz 😄 Bugünkü yazımda sizlerle çok kısa bir zamanda izlediğim bir filmi paylaşmak istedim. Daha önce hiçbir yerde duymamıştım, izleyecek bir şeyler ararken buldum. Filmin hem ismi hem de afişi çok ilgimi çekti ve merak ederek izledim. Başlarken ilerleyen sahnelerde ne olacağını az çok tahmin etsem de filmi bitirdim. Şimdi bu filmi sizlerle tanıştırayım. Okumaya devam edin  👀




Film hakkında

Yapım yılı: 2020

Yönetmen:  John Hyams

Senarist:  Mattias Olsson

Tür: Gerilim

Oyuncular: Jules Willcox (Jessica)

Marc Menchaca (The Man)

Anthony Heald (Robert)

Jonathan Rosenthal (Eric)




Film Konusu

Alone, kocasını kaybettikten sonra yeni bir başlangıç için taşındığı yeni şehirde kaçırılan Jessica'nın, tutulduğu insanlıktan uzakta kulübeden kaçma çabasını anlatıyor.

Jessica kocasının ölümünden sonra şehri terk edip kendine yeni bir hayat kurmak ister. Yeni taşındığı şehirde tanımadığı gizemli bir adam ile karşılaşır. Adamdan biraz korktuğu için olabildiğinde uzak durmaya başlar. Ama bir gün o adam tarafından kaçırılır. Boş bir kulübe ve ıssız bir ormanda uyanır. Kilitli kaldığı bu yerden kaçmak için uğraşırken aynı zamanda doğada da hayatta kalmaya çalışır. 




Film yorumu

Film listemin dolu olmasına rağmen bu filmin afişini görüp izlemeye başladım. Afişi ve ismi ilgimi çekti ve sonra da internetten konusuna baktım ve izlemeye devam ettim. Aslında çok tahmin edilebilir bir konusu var. Bir kadın evinden uzaklaşıp başka bir yere taşınıyor. Yolda da bir araba sürekli onu takip ediyor. sonra arabadaki adamın yüzünü falan görüyor. Fakat adam normal bir şekilde yaklaşıyor. Kadın ise ondan şüpheleniyor ve uzak durmaya çalışıyor. Adamın bulunduğu yerlerden hızla kaçıyor. Fakat adam kadını bir yerde yakalayıp ıssız ormana kapatıyor.  


Gerilim doluydu. Mükemmel değildi ama ortalama bir filmdi. Kadının adama görünmeden kaçmaya çalışma macerasını izledik. ayrıca tıkıldığı yerden kaçtıktan sonra doğa da hayatta kalmak çabalarını da gördük. Yalnız sonunu pek beğenmedim. Film iki kişi arasında geçiyor ve pek olaylı değil. Yani bana fazla uzadı gibi geldi. Açıkçası izlerken de biraz sıkıldım. Ne kadar gerilimli olsa da.

10\5 puan verebilirim sanırım. Sonuçta emek var :D



- Önden bir bakmak isterseniz diye de şuraya bir fragman bırakayım 😄


Bugünkü yazım da bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Filmi izlemiş miydiniz? benimle yorumlarda paylaşın. Kendinize iyi bakın Sağlıcakla kalın:)

INSTAGRAM: gamzeli_kiz_blog

TWİTTER: Gamzelikizblog


6 Yorum

  1. Afiş güzel ama konusu pek sarmadı. Az karakterli, az olaylı filmlerde sıkılabiliyorum. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Gerilim filmlerini severim ama bu beni çok açmadı:) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Aaa bu filmi hatırladım. Ama izlememiştim. Tanışma ve kaçış sahnelerini merak ettim. Alone filmini programıma aldım hemen :)
    Fragmanı kaynağından silmişler. Linkini tazelemek gerekiyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de fark ettim link sorununu. Youtube'a gönderiyor öyle izlenebiliyor. Yorumun için teşekkür ederiim :)

      Sil
  4. izledim tabiii, korku gerilim hiç kaçırmam yaa, sessiz bir yer serisi ile korku seansı serisi izlemediysen, öneririm, happy dead day de iyi seri :) bir ton korku gerilim var, lazım olursa sölerim sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz bir yer mi! ya ben ona bayılıyorum :D sonuncusunu yarım yamalak izledim sadece onu da izleyeceğim yorumunu da buraya eklerim. Tavsiyelerin için sağ ol :) hep sevdiğim filmleri yazmışsın. Happy Death Day'in de yorumunu girmiştim ilk zamanlar, çok beğenmiştim!. sadece korku seansını izlemedim ama bakacağım. Alırım tavsiyeleriniii :D

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)