DİJİTAL AKADEMİ HAZIRLIYORUZ BÖLÜM:1

18.11.21 Perşembe 1. Bölüm

 Selamlar ben Gamzeli Kız. Bugün sizlerle yepyeni bir seriye başlıyoruz. Ve ben aşırı fazla heyecanlıyım, umarım bu serimiz herkese çokça fayda sağlar. Umudum bu yönde ve bunu düşündükçe de çok mutlu oluyorum. Yazarken hem bana , okurken de sizlere fayda sağlayacak bir seri için tarihimiz atarak giriş yapalım. Bugün 18 Kasım Perşembe günü ve 2021 yılını bitirmemize çok  az bir zaman kaldı! Yeni yıla verimli bir giriş yapmak için bu seriye düzenli her hafta bölüm yüklemeyi istiyorum. Sizler de katılımlarınızı veya düşüncelerinizi eksik etmeyin 😊

Bloğumda daha çok okuduklarımı ve izlediklerimi paylaşırken sizlere de öneriler de bulunmayı ihmal etmiyorum. Daha önce teknolojik ortamda işinize yarayacak birçok uygulama ve site önerilerinde bulunmuştum. Onları bu serimizde daha detaylı işleyeceğiz büyük ihtimalle. Ama yine de okumak isterseniz aşağıya linkleri bırakacağım. 

Bildiğiniz üzere teknolojik ortamlarda genellikle ön plana zararları çıkar. Hep bu tür konular konuşulsa da yaşadığımız dünya da teknoloji artık ihtiyaç kısmında. Bir kitaba internetten yüksek bir fiyat ödemek varken uygulama veya pdf olarak indirebiliyoruz mesela. Evde kaldığımız bu ve bu gibi dönemlerde de evimizi kendi sınıfımız yapıyoruz. Fakat tabii ki her şeyde olabileceği gibi sosyal medya platformları gibi alanları da kötüye kullanmak zararlı olabilir. Ben bu seride interneti en faydalı olacak şekilde kullanmayı hedefleyeceğim. 





Dijital Akademi Nedir?

Dijital akademi, Teknoloji üzerinden ilerleyerek kendimize yeni şeyler katabileceğimiz, hayatımızı daha verimli ve daha istediğimiz bir hale getirebileceğimiz bir ortam. Youtube, gerek Instagram ve chrome üzerinden birçok sayfaya ulaşacağız. Yalnız sadece çalışmak amaçlı kullanmaya gayret göstermeliyiz. Bu kavram üzerine internette birçok sonuca ulaşabilirsiniz. 


Bu yolda ne yapacağız? 

Benim bu serideki gayem şu, sizlere motivasyon, tavsiye ve benzeri içerikte kanal ve sayfalar bulmak. Bunları sizlerle paylaşacağım. Evde kaldığınız dönemlerde veya evde çalışıyorsanız kendinize bir plan hazırlamak nasıl çalışacağınız konusunda yardımcı olur. Peki nereden çalışacaksınız bu konu içinde belli öneriler paylaşacağım. Örneğin bir öğrenci olabilirsiniz  ya da sadece ders veya iş odaklı düşünmeyelim. Kendinize katmak istediğiniz yeni bilgi ve hobilerde olabilir. Bu konularda da işinize yarayabilecek öneriler bulabilirsiniz. 

Ben çok heyecanlıyım çünkü kendi defterime not alıyormuş gibi hissediyorum. Ama sadece kendime ayırmak yerine sizlerle de paylaşmış olacağım. Planladığım kadarıyla dolu dolu bir içerik olacak. Her hafta yeni bir bölüm ile bir süre devam etmeyi düşünüyorum. Şu an planım da en az 5 bölüm hazırlamak var ama bakalım gidişatımıza göre. Evinizi kendiniz için verimli bir akademi yapmaya hazır mısınız? 


KENDİNE GÜVEN 


Kendine güven, başarıya giden yoldur.

Cesaret bir korku ve güven aracıdır.

Başarı kendine güveni destekler.

Kendinize inanın, düşündüğünüzden daha fazlasını biliyorsunuz.

Her zaman sizi neyin mutlu ettiğini düşünün ve sizi endişelendiren şeylerden daima uzak durun.

Başarısız olmazsan, çok çalışmayacaksın.

Başarısızlığınızı, başarınız için yeni bir başlangıç ​​yapın.


Yazının sonuna gelmişken sizlere bir soru sormak isterim. Benimle bu yola var mısınız? Desteklerinizi eksik etmeyeceğinizi biliyorum😊❤ 

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle. Siz de tavsiyelerinizi ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtin. Sağlıcakla kalın.❤✌ Sizde teknolojiyi verimli kullanın ve kendinize dijital bir akademi hazırlama da yol gösterecek yazılarımı takip etmeyi unutmayın!

Bazı öneri yazılarımın linkleri: 

egitim-siteleri

tavsiye-ettigim-3-youtube-kanal


Instagram: gamzeli_kiz_blog

Twitter: Gamzelikziblog 











4 Yorum

  1. Mrb Gamzeli kız bence güzel bir fikir.Internette oldukça zaman geçiriyoruz ve motivasyon videolarına yada teknolojiyi nasıl daha az ve faydalı kullanabiliriz? Bu konularda tavsiyelere ihtiyacım var benim;) Teşekkürler, başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni mutlu etti Gülten :) Faydalı olmasını umuyorum.

      Sil
  2. teşekkür ederiiz, güzel bir düşünce :) faydalı olmak kadar güzel bişi yok de mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yok :D Yorumun için teşekkürler :)

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)