TAVSİYE ETTİĞİM 3 YOUTUBE KANALI | MOTİVASYON, BAŞARI, TAVSİYE...

 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün sizlere severek takip ettiğim ve tavsiyelerini önerdiğim 3 youtube kanalından bahsedeceğim. YouTube da sosyal medya alanından ve internet aracılığı ile ulaşabildiğimiz bir uygulama. İnternetin ve teknolojinin zararlarından ne kadar konuşsak da önemli olan bir madde de onları doğru kullanmaktır. Bazen YouTube a girip de videolar arasında kaybolduğum, aradığım konudan başka videolara kaydığım ve zamanımı tükettiğim olabiliyor. Ben aslında en çok bu uygulamayı kullanıyorum genelde. Özellikle  bir de Short özelliği geldi. Onlara girince sürüklenip gidiyorsun. İşte değerli vakitlerimizi bu videolar da harcamak yerine bizi motive edebilecek, bize işimize yarayacak bilgiler ve tavsiyeler sunacak, bize iyi gelecek kanallara ihtiyaç duyuyoruz. 

Benim de ihtiyacını hissettiğim sizlere de tavsiye ettiğim kanalları aşağıda linkleri ile beraber konularını da vererek paylaştım. Umarım işinize yarayan ve beğendiğiniz kanallar bulabilirsiniz. Hadi okumaya devam edin 👀

1) Hikmet Anıl Öztekin

https://www.youtube.com/c/HikmetAn%C4%B1l%C3%96ztekin

Kendi hayatınızda değiştirmek istediğiniz bir şeyler olduğunda, yeni başlangıçlara adım attığınızda size yol gösterecek bir pusula ihtiyaç duyuyorsunuz. Örneğin artık verimli bir hayat geçirmek istediğiniz zaman kendinize bazı sözler vermeniz gerekiyor. Kendinize güzel bir plan hazırlamak daha verimli olmanıza yarar sağlayabilir. Ve bunların devamlılığı da çok önemli. Motive olmanız açısından Hikmet Anıl'ın videoları çok yararlı olacaktır. 

Farkındalık videoları, metodlar, motivasyon videoları, verimlilik gibi konular üzerine videoları var. Verdiği tavsiyeler arasından size uygun olacak olanı bulacağınıza eminim. Ya da başarılı insanların rutinlerini ne yaptıklarını da paylaştığı video içeriklerinden bulabilirsiniz. Kendisi aynı zamanda da bir yazar. Belki duymuşsunuzdur Fesleğen isimli kitabını. En çok duyulan kitabıdır. 





2) Berk Md

https://www.youtube.com/c/BerkMD

Benim çok severek izlediğim bir kanal kesinlikle. Berk MD bir üniversite öğrencisi ve YouTube da motivasyon içerikli videolar çekiyor. Bunun da dışında verdiği çok güzel tavsiyeler var. Özellikle Bilimsel kanıtlarıyla diye bir tabiri var ki üzerine konuştuğu bir konuyu kanıtlayarak anlatıyor. Ayrıca kendisi tıp okuduğu için kanıtlarını açıklayarak ilerliyor. Ve insan psikolojisi, insan vücudu için yararlı olabilecek şeylerden de bahsediyor. Kullandığı kavramlar çok ilgi çekici.

Verimli bir hayata sahip olmak isterken mutlaka bu kanala da uğramanızı tavsiye ederim. Sizi motive edecek, ders çalışmaya teşvik edecek, erken kalkmaya yardım edecek. Çok bilinen videolarından bir tanesi de 1 ayda dil öğrenmek. Bakmanızı tavsiye ederim. Kanal linkini bırakıyorum. 




3) Gelişim Okulu 

https://www.youtube.com/c/Geli%C5%9FimOkulu

Hayatlarında bir başarı elde etmiş insanların Tedx gibi yaptığı konuşmaların çevrisi ve video haline getirilmiş halleri yayınlanıyor. Başarıya ulaşmak için tavsiyeler de bulunuluyor. Özellikle bunları başarılı insanlardan dinlemek farklı bir etkiye sahip oluyor. motivasyon konusunda kesinlikle çok başarılı olduğunu söylemeliyim. 

İnsan gelişiminde de çok faydası olacağını düşünüyorum. Mesela erken kalmak isteyen biri için neden erken kalkmak istediğinin farkına varması çok önemlidir. Bunu cevabını bulmak da sizin yaşam tarzınıza bağlıdır. Peki başarılı insanlar neden ve nasıl kalkar? işte bunun cevapları da videoların içinde.


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. Her kanal için de örnek bir video ve linkini de bıraktım 😃 Düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz :) Genellikle beğendiğim ve takip ettiğim kanalları sizlerle paylaştım. Hepsinin ortak yönü hayatımıza motivasyon ve verimlilik katacak videoları olması. Çünkü bazen motivasyona ve bizi ayağa kaldıracak bir şeyler izleme ihtiyacı hissedebiliyoruz. Kendinize iyi bakın, Sağlıcakla kalın :)

Instagram: gamzeli_kiz_blog

Twitter: Gamzelikizblog

9 Yorum

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş yine.Ozellikle günümüzde zamanımızı boşa tüketen bizler için ve motivasyon için faydalı olacağını düşünüyorum. Teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim Gülten :) Yararlı olmasına sevindim.

      Sil
  2. Üçünü de hiç izlememiştim. Güzel bir yazı olmuş. Ancak bu tarz videolar ne kadar izlesem de hayatımda pek değişiklik olmuyor. Sürekli birilerinin tavsiyelerini dinlemek, uygulamaya çalışmak da boğucu geliyor. Çünkü çok fazla video var bunlarla ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim Duygu :) Elbette ki her insan aynı değildir, bana motive verirken sana vermeyebilir. Bu yüzden insanların kendisini tanıması çok önemli. Çünkü her şey herkes de aynı etkiye sebep olmaz. :)

      Sil
  3. Faydalı bir içerik olmuş. Mutfakta bir şeylerle meşgulken beğendiğim içerikleri dinlemeye çalışıyorum. Emeğine, yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler, bu yazını da koyayım bir ara bloguma :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kanalları bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Motivasyon kanallarını severim, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)