BLOG YORUMLARI MİMİ

Selamlar herkese ben Gamzeli Kız. Bugün sevgili Yıldız'ın düzenlediği Mim yazısına ben de katılmak istedim çünkü soruların hepsini birbirinden güzel hazırlamış. Konu da çok hoşuma gitti ben de düşüncelerimi paylaşayım dedim. Hadi okumaya devam edin 👀



 1) Yaptığınız paylaşımla ilgili yorum alış-verişine önem verenlerden misiniz?

Yazdıklarım zaten hep öneri niteliğinde tavsiye yazıları oluyor. İnsanlara fayda sağlayacak içerikler paylaşmaya özen gösteriyorum. Yorumlarda da bunu belirtince çok fazla mutlu oluyorum. Yani insanların işine yaradığını bilmek beni mutlu ediyor. Yorumda bu konuda bilgi almak için iyi oluyor. Yorum gerekli bence sonuçta beğen butonu da yok ki okunduğunu veya beğenildiğini anlayalım 😂


2) Yorum geldiğinde iade-i ziyaret yapar mısınız?

Yorum almak beni çok fazla heyecanlandırıyor. İlk zamanlarda saatlerce sayfayı yenileyip bir yorum gelmesini beklerdim. Ve bunun hissettirdiği o heyecanı çok iyi biliyorum. Ben de, ben mutlu oluyorsam o neden olmasın kanısındayım. İade-i ziyaret yapmaya özen gösteririm. İnsanları bununla mutlu edebilmek çok hoş bir şey 😊


3) Okunmadan yorum bırakıldığını ya da hızlıca göz gezdirildiğini hissettiğiniz olur mu?

Hiç hissetmiyorum desem. Çünkü genellikle içerikle ilgili yorumlar geliyor. Önerdiğim şeyleri hakkında  yorum yapıyorlar. 


4) Önünüzdeki yazıyı okuduktan sonra o yazıya gelen diğer yorumları da okur musunuz?

Yorum yazarken diğer yorumlarda görünüyor bu yüzden bir bakarım tabii. ama etkilenmem. Göz gezdiririm. Herkesin düşünceleri farklı sonuçta ve bunu bilmek de güzel bir şey. 


5) Yazınıza gelen yorumları cevaplar mısınız?

Vaktim olduğunca kısa bile olsa yorum yapmaya çalışıyorum. Aslında önceden daha sık cevaplıyordum fakat son zamanlarda görüp okuyor mutlu oluyor ve bazen de dönemiyorum. Bana bir yorum bırakan bir insanı cevapsız bırakmak hoşuma gitmiyor. Bazen geç bile olsa cevaplamaya çalışıyorum. 


6) Yorumları biriktirip hepsini aynı anda mı açarsınız? Neden?

Bilgisayara günün bazı saatlerinde oturuyorum. O sırada önceki günden bugüne birikenler oluyor hepsini birden cevaplıyorum. Ama bilerek toplu cevaplamak için bırakmıyorum. 


7) Yazıyı okuduğunuz halde yorum bırakmadan ayrıldığınız olur mu?

Eğer vaktim kısıtlıysa sonraya bırakabilirim yorumu. Hemen hızlıca okur sonra yorum bırakmak için kenara not alırım. Günde okuma listem üzerindeki birkaç bloğa bakmayı ihmal etmemeye çalışıyorum. 


8) En az ve en fazla yorum alan paylaşımlarınız hangileri hatırlıyor musunuz?

Röportaj ya da Gündem Vakti yazıları oluyor sanırım. En az olarak ya ilk yazımdır herhalde 1 yorumdu.


9) Hiç yorum almayan yazınız oldu mu?

Elbette ki oldu. Hele ilk yazılarım gözden ırak kalmış bir tarla gibiler😄 


10. Daha önce hiçbir etkileşimde bulunmadan, tesadüfen tek bir yorumunu okuyup beğenerek takibe aldığınız biri oldu mu?

Yok. yorumunu okuyup da bloğunu ziyaret ettiğim insanlar oluyor. Yazılarını inceliyorum ve takip ediyorum. Benim için takip etmek fazla sorun değil. Ona destek olmak güzel. Yalnız aktif olarak yazan takip ettiklerimde fazla kişi yok. 


11) Size göre yorum bırakmada en iyi ve en sürekli olan bloglar hangileri? (En az üç isim veriniz.)

Bilemedim şimdi. 😌 birkaç tane hatırladığım söyleyeyim. Deep'i görüyorum bloglara destek olması çok hoş. Duygu, Müfred, Yıldız onları da çok görüyorum. İlkay da var. Daha birçok yorum yapanlar var da aklıma gelenler bunlar. 



25 Yorum

  1. Gamzeciğim çok teşekkür ederim mimi yaptığın için. Güzel bir sürpriz oldu gerçekten. Cevapların çok içten, çok nahif geldi bana. 9. Soruda da güldürdün beni. Maziye dönüp baktığımızda hepimizin vardır öyle az sürülmüş ya da hiç sürülmemiş tarlaları. Emeğine yüreğine sağlık canım. Çok teşekkürler, Sevgiler😍🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, sorular çok güzeldi :) Anlık heves ile yazdım diyelim :D O tarlalarımızın bizler için değeri de bambaşka oluyor :) Yorumun için teşekkürler Yıldız :)

      Sil
  2. Çok samimi yazmışsın, keyifle okudum. Bence daha aktif olmalısın blogda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum :) Çok sağ ol güzel yorumun için Duygu:)

      Sil
  3. Çok keyifliydi gamzeli kız, seni hep severek okuyoruz:) Benim blogum okuma listesine düşmüyor ne yazık ki:( Ne yaptıysam düzelmedi:( Ücretsiz temalar ve nasıl yükleyebiliriz konusunda yardıma ihtiyacımız var sanırım. Umarım bir blogcu arkadaş bu konuda paylaşım yapar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Gülten güzel düşüncelerin için :) Sorunun için üzüldüm sana Teknobilik'i tavsiye edebilirim. Onunla konuş istersen bilgisayar vb. işlerden iyi anlıyor :)

      Sil
  4. Yorumlar vazgeçilmezimiz anlaşılan, teşekkürler Gamzeli Kız.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyleler :D Ben teşekkür ederim Eğitim Pınarı :)

      Sil
  5. Selamlar, ikinci soruya cevabınız beni ilk yorum aldığım zaman yaşadığım heyecana götürdü. Ispanyali biri bana nasıl ulaştı diye merak içinde kalmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O anki heyecan çok başka ya :) Benim de olmuştu öyle düşüncelerim :D Sağ ol yorumun için :)

      Sil
  6. Blogları takip ediyorum. Mim etkinliklerine nadiren katılıyorum. Hatta katılmıyorum desem daha doğru olur. Bu üçüncüsü idi yanılmıyorsam.
    Bu yorumu da siz mutlu olun diye yazıyorum. Madem yorumlar sizi mutlu ediyor, elime yapışacak değil ya! Yazarım üç beş cümle. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sağ olun. Yorumunuza gerçekten de çok mutlu oldum hem de sizi tanımış oldum :) mim etkinliğine ben ilk kez katıldım ama okuduğum yazılar ile çok güzel bir etkinlik olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  7. Samimi ve keyifli cevaplar olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir mim olmuş. :) Uzun zaman oldu mimlere katılmayalı. :)

    YanıtlaSil
  9. yorum almak çok çok heyecanlı yaaa bence deeee, ben de hep kontrol ediyorum yorum geldi mi diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, kontrol etmek de hepimiz de var :D Yorumun için de teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Faydalı olabilmesine çok sevindim, sağ ol güzel düşüncen için :) O boynu bükük yazıların da değeri bambaşka :)

    YanıtlaSil
  11. Blog yazılarını okumak, yorumlamak çok önemli bence de :)
    Ben de beklerim blog'uma :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir mim olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.
    Hem yazılar yazıp paylaşımlarda bulunmak, hem de gelen yorumları okuyup cevap yazmak ve takip ettiğiniz blogcuların yeni paylaşımlarını okumak ve onlara yorumlar yazmak, bayağı bir vakit alıyor. Hadi ben emekliyim, elim de boş, vaktim var da yetişebiliyorum. Benim gibi eli boş olmayıp iş ve ev hayatında aktif olanların işi biraz zor sanıyorum.

    Söz konusu mim, yorumlar üzerine kurulu olduğu için ben de davete icabet ederek mime katıldım. Aksi halde konusu blog dışında olan mimlere katılmayı pek istemiyorum.

    Mime katılan birçok blogcuların yorumlarını okudum. Tüm mime katılan blogcuların yorumla ilgili verdiği cevapları şöyle bir yüzeysel olarak değerlendirecek olursak: Yorumlar, hem blogcularımızın, hem de paylaştıklarımızın olmazsa olmazıdır. Yorumlarda ve ziyaretlerde pek karşılıklılık ilkesi gözetmemek gerekir ama, maalesef bu hepimizin ortak beklentisidir.

    Şimdi siz ilk defa sayfama misafir olup, paylaşımlar hakkında yorumlar yazmışsınız. Ben de sizin blog sayfanızı merak ettiğim için hemen sayfanıza geldim ve sizin de mime katıldığınız gördüm ve cevaplarınızı merak ettiğim için okudum. Bu ilk ziyaretleşme olduğu için böyle hemen karşılıklı oldu.

    Ziyaretiniz için çok memnun oldum teşekkür ederim. İlgimi çeken paylaşımlarınızda tekrar buluşmak dileğimle birlikte size sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen vakitsizlikten yazı yetiştiremediğim bile oluyor ama diğer blogların yazılarını okumak da keyifli oluyor. Bir blogun yorumlarında yorum yapanları görünce ilgimi çeken ya da merak ettiğim blogları ziyaret ediyorum. Beğendiğim yazılara da bir yorum bırakmayı istiyorum. bu şekilde sizin sayfanıza da denk gelmiş oldum.
      Hayırlı günler :)

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)