DİZİ YORUMU W-TWO WORLDS

 Selamlar herkese ben Gamzeli Kız bloğuma hoş geldiniz. Bugün ilk Kore dizileri izlemeye başladığım zaman çok severek izlediğim bir diziden bahsedeceğim sizlere. Bazen izlediğim film veya dizileri sevsem bile tekrar izlemiyorum ama bazen ise çok sevdiğim diziler oluyor ki bu da onlardan biri, bir kez daha izlemeyi istiyorum. Bir de YouTube'da kliplerini şarkılarla izlemeyi de seviyorum. Diziyi de tekrar izleyip şimdi yorumunu yazıyorum. Sizlere eğer bir Kore dizisi izlemek isterseniz tavsiye ettiğim bir dizi. Daha detaylı tanıtım için hadi okumaya devam edin 👀

Hakkında

Yönetmen: Jung Dae-yoon

Bölüm sayısı: 1 Sezon 16 Bölüm

Yapım Yılı: 2016 yılında MBC kanalında yayınlanmıştır. Güney Kore yapımlı televizyon dizisidir. 



Konusu

Oh Sung Moo tarafından yazılan çizgi roman "W" herkes tarafından çok ilgi görür. Çizgi romanda baş karakter, Kang Chul'un hayatı anlatılmaktadır. Kang, trajik bir geçmişe sahip olan başarılı ve yaşadığı dünyada çok sevilen bir Ceo olarak tanınır.

 Kang Chul  18 yaşındayken Olimpiyatlarda atıcılık alanında ülkesini ve ailesini temsil eden başarılı bir öğrencidir. Bir gün gizemli bir katil tarafından ailesi öldürüldüğünde her şey alt üst olur. Asıl amacı yıllar önce öldürülen ailesinin katilini yakalamaktır. 



Oyuncular

Baş roller: Lee Jong Suk, Han Hyo Joo

Kim Eui Sung, Lee Tae Hwan, Jung Yoo Jin, Lee Si Eon, Park Won-Sang, Cha Kwang-Soo, Lee Si-Un, Nam Gi-Ae, Heo Jung-Do, Kang Ki Young 


Yorum

Diziye sosyal medyada yapılan klipleri izleyerek başlamıştım. Hatta benim Kore dizilerine başlamam böyle olmuştu. İlk zamanlarda izlediğim dizilerden biriydi. Şimdi çok sevdiğim için tekrar izledim ve üzerine bir de buraya eklemek istedim.

Dizinin her bir bölümünde bu sefer ne olacak diye bekleyerek izledim. Bir kısımda dizide hiç beklemediğim şeyler oldu ve gerçekten üzüldüm. Baş roller olayların gelişimi ile birbirilerine yakınlaşmışlardı.  Fakat olaylar bu yakınlaşmanın seyrini tümünden değiştirdi. Kang, hafızasını silerek zamanı geri sardırdı. Yeon Joo ise dünyaya döndüğünde onun istediği gibi bir çizgi roman yazdı. Kang'ın hafızası silindi ve yaşananları unuttu. İşte bu dönemde Yeon Joo'nun her şeyi hatırlaması ve acı çekmesi beni çok üzmüştü. 

Genel olarak konusu ile ilgi çekici bir dizi. Kadın karakterin çizgi roman dünyasına girmesi, iki dünya arasında yapılan geçişler, bence diziye çekiyor. Bir ayrıntı eklemek istiyorum Lee Jong-Suk'un diğer dizilerini ve partnerlerini biliyorum. Hatta listemde diziler. Fakat onu bu dizide Han Hyo-joo ile izledikten sonra diğerlerini izleyemiyorum. Benim fikrimce en çok onunla yakışıyorlar. Aralarındaki o güzel uyum diziyi izlerken beni bayağı bağladı. 



Çevirenin yazdığı not çok iyi bu arada 😂


DİZİ FRAGMANI



Yazının sonuna geldik. Benim çok severek izlediğim bir dizi olduğundan sizlerle de paylaşmak istedim. Daha önce izlemiş miydiniz? cevabını benimle yorumlarda paylaşabilirsiniz. Dizi hakkındaki düşüncelerinizi de beklerim. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın ❤

Instagram: gamzeli_kiz_blog

Twitter: Gamzelikizblog


6 Yorum

  1. Bu diziyi yıllar önce izlemiştim. Konusu çok iyiydi, insanı hemen çekiyor. :)
    Lee Jong Suk' un en sevdiğim dizileri School 2013 ve Doctor Stranger. Ben genelde partnerleri ile yakıştıramıyorum, hep kendinden büyük ya da büyük gösterenlerle oynuyor. Burada da kadın karakter daha büyük gibi görünmüştü gözüme, yaşını bilmiyorum ama. :)

    YanıtlaSil
  2. Lee Jong-Suk'un I Hear Your voice dizisini izlemiştim uzun zaman önce. Pek hatırlamasam da sevdiğimi hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de diziyi izlerken çok beğenmiştim. Karakterler de çok uyumlu olmuş. Tanıtımın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Kore dizisi izleme zamanım gelmiş onu farkettim:D

    YanıtlaSil
  5. Daha önce de sanki bir blogda gördüm tanıtımını. Meraklısı için sizin tanıtımınız da çok içten olmuş. Okuyanı bol olsun.

    YanıtlaSil
  6. lee jong suk, en sevdiğim oyuncu, bunu henüz izlemedim ama izlicem peki saaol :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)