KENDİNE GÜVEN


 Selamlar ben Gamzeli Kız bloğuma hoşgeldiniz. Göreceğiniz üzere daha yeniyim ve bu yolda sizlerle beraber büyüyeceğimizi düşünüyorum. Ve bu yolculukta sizin düşünceleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bu yüzden yorum yapmaktan çekinmeyin saygı çerçevesi içerisinde yapılan her yoruma saygım sonsuz.bugün sizlere bir motivasyon konuşması ile başlamak istedim . hadi o zaman okumaya devam edin 😉  Hayatta olduğu gibi her zaman gülemiyoruz zaman zaman ağlayıp sinirlenebiliyoruz . Belki de bizi güçlü yapan gülümsemelerimiz değil de içimizdeki dışarıya vuramadığımız zaman zaman bizi düşüren acılardır . Ama her ne olursa olsun ayakta dimdik durabiliyorsak o zaman kendimizi tanımış ve güçlü olmayı öğrenebilmişiz demektir.  Şunu asla unutmayın her ne için olursa olsun çıktığınız bu hayat yolculuğunda önünüze her türlü engel çıkabilir ve siz o engellerin üstesinden gelebilirsiniz . Gücünüzün ve kendinizin farkına varın şu hayatta hiçbir şeyi oturarak veya sadece isteyerek elde edemezsiniz .Sizce de kalkma toparlanma zamanı gelmedi mi   . Hadi o zaman kalkın ve kendinize gelin ,bir kahve yapın ,dışarıyı seyredin kuşları görün nereye gittiklerini düşünün,ne yaptıklarını... daha sonra bir meditasyon yapın rahatlayın güveninizi toplayın , ve artık kalkıp işinize başlayabilirsiniz yapacaklarınızı düşünün neden yapmanız gerektiğini düşünün ve başlayın... hadi hayal etsene çok çalışıyosun ve seneler sonra istediğin ,hakettiğin yerdesin arkana yaslan ve düşün buraya gelmek için yaptıklarını feda ettiklerini ve başardın evet başardın işte buradasın. Ve o gün başardığın gün sevdiklerini arayıp ben başardım diyeceğin günü düşün ve ASLA PES ETME 

yorumlarınızı ve hedeflerinizi yorumlar kısmında paylaşabilirsiniz 

Sağlıcakla kalın ❤❤

3 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)