FİLM YORUMU : HUSH

Selamlar ben Gamzeli Kız, bloğuma hoşgeldiniz.Bugün sizlere yeni bir öneri ile geldim. Evde sıkılırken yapttığımız çoğu şeyden biri de film izlemektir. Bu nedenle size izlediğim ve sevdiğim bu filmi önermek istedim.Eğer korku ve gerilim filmelerini seviyorsanız önereceğim filmi seveceğinizi düşünüyorum. Film daha çok gerilim ağırlıklı bir film. Önereceğim film 2016 yılında vizyona giren HUSH filmi.👇👇


Öncelikle sizinle film hakkında biraz konuşmak istiyorum kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.Filmi ben geçen sene gibi izlemiştim film 2016 yılında çıkmıştı ben biraz geç kaldım ama yine de izledim 😊
Film gerçekten çok başarılı ve gerilim dolu bir film herkesin zevki tabii ki farklıdır ama ben beğendim ve gördüğüm yorumlarda da birçok kişi tarafından beğenilmiş. Film göreceğiniz üzere slasher tarzı bir film gerilim dolu . Filmde kadının sağır ve dilsiz olması filme apayrı bir heyecan katıyor. Kadın kimseyi arayamamakla birlikte katilin sesini de duyamadığı için çok zor anlar yaşıyor.Ama kadının bu zorluklara rağmen katille mücadele edebilmesi gerçekten mucize gibi bir şey. Kadına gelen mesajlar ve çekilen fotoğraflar gerçekten de korkutucu onun dışında katille yüzleştikten sonra kaçmak için yaptığı şaşırtmacalar ve planlar da gerçekten çok güzel.Oyuncuların oyunculukları da gerçekten çok güzeldi.
Siegel'in oyunculuğu gerçekten çok güzeldi. Kısacası ben filmi kesinlikle tavsiye ederim izleyebilirsiniz.



                                                 
                                 
 FİLMİN  KONUSU 

Filmde çocukluğunda geçirdiği  bir kaza sonucu sağır ve dilsiz olan Maddie isimli bir kadın ormanlık alanda  yalnız yaşamaktadır .Aynı zamanda yazar olan bu kadın, kitabı ile uğraşmaktadır  ve hayatından çok da memnundur.Bir gün bilgisayar da kitabını yazarken kimliği belirsiz gelen bir mesaj onu şoka uğratır.Mesajın içinde onun arkasından çekilen fotoğraflar bulunmaktadır. Bu mesajlar üzerine  şoka uğrayan kadın, fazla geçmeden katili farkeder ve katilden kurtulmaya çalışır. Peki sizce kurtulabilecek mi? yoksa ölecek mi ?


                                  FİLM  HAKKINDA 

Hush, Mike Flanagan'ın yönetmenliğini yaptığı ve düzenlediği , aynı zaman da filmi Flanaganla birlikte yazan Kate Siegel 'in oynadığı 2016 Amerikan slasher filmidir.  İMDB P uanı : 6,8 dir.  Filmde John Gallagher JR (man) ,Kate Siegel (Maddie) , Samantha Sloyan(Sara) ,Michael Trucco(john)  gibi isimler oynamaktadır.





Sizde film hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın.
Ayrıca merak ettiğiniz veya yorumlamamı istediğiniz filmleri yazabilirsiniz.
beni takip ederek ve blogumun linkini paylaşarak bana destek olabilirsiniz. Sağlıcakla kalın ❤



1 Yorum

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)