UYGULAMA ÖNERİLERİ

Selamlar ben Gamzeli kız bloğuma hoş geldiniz. Okul için bazı uygulamalara , kolaylıklara ihtiyaç duyabiliyoruz bunlar için birçok güzel siteler ve uygulamalar var. Bir site öneri yazısı da daha önce paylaşmıştım Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)) Bugün telefonunuza indirebileceğiniz uygulama önerileri vereceğim bir sonraki yazımda da site önerileri gelebilir. Bu uygulamaları kardeşlerinize , çocuklarınıza da tavsiye edebilirsiniz. Umarım işinize yarar yorumlarınızı bekliyorum.


UYGULAMA ÖNERİLERİ


- GRİ KOÇ 

Çok güzel uygulamalardan biri aynı zamanda youtube kanalları da var. Soru sorabilir ve motive edici vb yazılarla başka kişilerle diyalog kurabilirsiniz.


- FLİP 

Ders çalışırken süre tutmanıza ,odaklanma seviyenizi ölçmenize , istatistiklerinizi kontrol etmenize vb. yarar sağlar. Ben de kullanmıştım bu uygulamayı çok güzel tavsiye ederim :)

- KUNDUZ 

çözemediğiniz soruları gönderdiğiniz ve öğretmenler tarafından detaylı çözümüyle gönderilen bir uygulama ama paralı bir uygulama.

- İLUNO

Soru çözme hedefiniz , günlük çözdüğünüz soruları kaydetmenizi ,hedefinizdeki üniversiteleri ve bölümleri de ekleyerek  aynı hedefe sahip kullanıcılar arasındaki sıralamanızı görebilirsiniz.




- ALARMY 

bu da bonus olsun ! erken kalkmanıza yardımcı olacak bir uygulama. Alarm çaldığında belirli görevleri yapmada alarm kapanmıyor böylelikle uyanmış oluyorsunuz.

Yazı hakkındaki görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
TAKİP ETMEYİ UNUTMA!!!/

3 Yorum

  1. Çok teşekkürler :)
    Benim için çok yararlı olacak.

    YanıtlaSil
  2. Flip ben de kullanıyordum bir ara :) Güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Bu uygulamaları duymamıştım:) Sanırım benim için en iyisi Alarmy olur:)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)