AĞAÇ EV SOHBETLERİ 123

 "Yeni yıla girmekle ilgili düşünceleriniz, duygularınız nelerdir? Heyecan duyuyor musunuz? Beklentileriniz var mı? Eskiden girdiğiniz yeni yıllarla ilgili, yeni yıl gecesi ile ilgili anılarınız var mı? Hazırlık yapacak mısınız? Yoksa herhangi bir gece mi sizin için? Yani bu konularda istediğinizi yazabilirsiniz? Herhangi bir soruya cevap verebilirsiniz. Aklıma gelmeyen konu da olabilir."




Açıkçası yeni bir yıl yeni başlangıç ifade ediyor genelimizde. Bende de bu böyleydi. Hatta yeni bir plana başladığımda Çarşamba ise o gün Pazartesi başlarım. Hani sıfırdan olsun gibi. Yeni hafta birinci sıra. Ama bunun aslında bana zaman kaybettirdiğini anladım. bu yüzden o gün karar verdiysem o gün başlıyorum. 
Yine de Ocak ayı itibari ile yıllık ve aylık yapmayı planladıklarımı yazdım. Yeni yılda daha güzel işler yapmak ve yılımı daha verimli geçirmek istiyorum. bir de heyecanlıyım 2022'ye (İlk 20222 yazmışım 😂 yıl atlıyorum artık😂) giriyoruz. Eskiden ileriyi hayal ederken hiç şu an yaşadıklarımızın olacağını tahmin edemezdim. Gerçi kim edebilir ki! Herkes güzel hayaller kurmuştur. Yeni yılda özellikle önceki senelerde unuttuğumuz sağlığı diliyorum. Ve dünyanın bu Koronavirüsten kurtulmasını istiyorum. 

Yeni yıl gecesi hiç yaptığım özel bir şey yok. Küçükken tombala alır oynardık ama şimdi onu da yapmıyoruz. Normal pijamalarla giriyoruz ve ben bazen erken de uyuyabiliyorum. Uyuyarak yeni yıla giriyorum 😂

Hrıstıyanlar yılbaşını kutladığı ve ağaçlarla organizasyonlar düzenlediği için biz Müslümanlar onlara benzememek adına kutlamıyoruz. Sonuçta onlar da bizim dini bayramlarımızı kutlamıyor. Sadece şeyi seviyorum ben, bu 10'dan geri saymayı eğlenceli geliyor bana. 

Yeni yıl, yeni ay ve yeni günler her daim hepimiz için hayırlı olsun İnşallah :) Hoş geldin sevgili 2022 👐

11 Yorum

  1. Geçen birkaç yılı kutladığımıza pişman ettirdi hayat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar olsun İnşaAllah :)

      Sil
  2. Zaman kaybı düşüncesine ben de katılıyorum. Bir şeyi yapmaya karar vereceksem ertelemeden o an başlamak en doğru seçim gibi geliyor bana.
    Dilerim sevdiklerinle huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir yıl geçirirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en mantıklısı bu. Güzel dileklerin için çok sağ ol:) Hepimiz için aynısını diliyorum. Sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar olsun İnşaAllah :)

      Sil
  3. Benim hep yaptığım şey, yeniyıla uyuyarak girmek.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de durumlar aynı :D Sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar olsun İnşaAllah :)

      Sil
  4. Güzel bir yıl geçirmenizi dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl hoş geldi sefa geldi. :)
    Mahallede saat 24'ü vurduğunda bir iki havai fişek attılar tek eğlencemiz o oldu.
    Planlı programlı olmak güzel, o programa uymak için azim de gerekiyor. Bu konuda başarılar diliyorum. Bizim ev planı sevmiyor, yaptığım planlar hep bozuluyor bu yüzden plan yapmayı çoktan bıraktım ben. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni yıl coşkusunu seviyorum, her yerin ışıl ışıl olmasını:))) Evde tv karşısında ailemle birlikte olmayı seviyorum:))) Umarım hepimiz için güzel ve tatlı bir yıl olur. En başta sağlık diliyorum herkese, sonrasında şans, neşe, huzur, mutluluk:))))

    YanıtlaSil
  7. hımmm uykunda mı sayoyorsun 10'dan geriyeee :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın :)